Mit barns vuggestue..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hmm .. Syns du skal fortælle hende det .. At du ikke føler du blir behandlet ordentligt . Det ville jeg gøre .. Ville ikke bare lade det være .. 

Jeg ved godt, at det er det rigtige at gøre. Men vi tør faktisk ikke.. Vores barn skal jo gå der i ca. 10 måneder mere, og jeg er bange for at hendes aggrisivitet kommer til udtryk på andre måder så. Men jeg vil helt sikker sige et eller andet, hvis det sker igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Allerførst, den pædagog kan da ikke tillade sig ikke at hilse hmmmm. 

Hvad med du får en snak med lederen? Det ville jeg nok have gjort i dit tilfælde. 

De kan da ikke forvente at du henter inden kl. 12 inden de andre bliver lagt - og da slet ikke hvis du betaler for en fuld plads. 

Øv for en situation 

Vi betaler godt nok ikke fuld pris, men betaler da det vi skal. Og det er alligevel irrelevent, tror ikke hun kan se om vi betaler for det eller ikke.. Og hvis hun kunne, så ville det være langt ude at behandle os ud fra det.

Mit barn er i ferie når vi er i ferie - er studerende så det er meget. 2½ måneders sommerferie, 3 ugers juleferie, påskeferie - samn sygdage og nogle enkelte hyggedage.. Så det er bestemt ikke fordi hun skulle synes, at vi "får for meget for pengene"

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg synes hun er meget uprofessionel  Jeg er selv pædagog og finder den opførsel meget kritisabel. Synes du skal bede om en samtale med lederen og forklare ham/hende hvordan I oplever det.

Det synes jeg også hun er. :/

Det overvejer vi også, men vi er bare så bange for at hun vil føle det som er personlig angreb, og at det bare vil gøre det hele værre.. Men på den andre side, ved vi jo ikke hvad vi ellers skal gøre. Det er en ubehagelig situation at stå i :s Det handler jo om barnets sekundære opholdssted.

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hmm .. Syns du skal fortælle hende det .. At du ikke føler du blir behandlet ordentligt . Det ville jeg gøre .. Ville ikke bare lade det være .. 

Ja.. Det er også derfor jeg lige hører hvad i andre ville have gjort.. Vil ikke gå ind og føle at vi er urimelige.. Tak for svar

Anmeld

11. januar 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Det synes jeg også hun er. :/

Det overvejer vi også, men vi er bare så bange for at hun vil føle det som er personlig angreb, og at det bare vil gøre det hele værre.. Men på den andre side, ved vi jo ikke hvad vi ellers skal gøre. Det er en ubehagelig situation at stå i :s Det handler jo om barnets sekundære opholdssted.

Tal med lederen om det...evt vis hende det du har skrevet. Det er en alt for uholdbar situation  Vi skal være trygge ved vores børns pasningstilbud og de folk der varetager pasningen...uanset hvad vi betaler.

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Tal med lederen om det...evt vis hende det du har skrevet. Det er en alt for uholdbar situation  Vi skal være trygge ved vores børns pasningstilbud og de folk der varetager pasningen...uanset hvad vi betaler.

Ja, det må vi nok gøre. Og det er jeg rigtig ked af at skulle, ikke fordi det er ubehageligt at konfrontere, men fordi det rent faktisk er nødvendigt.

Tak for råd og vejledning Godt at høre fra en pædagog, som kan identificere sig med begge parter!

Anmeld

11. januar 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Allerførst, den pædagog kan da ikke tillade sig ikke at hilse hmmmm. 

Hvad med du får en snak med lederen? Det ville jeg nok have gjort i dit tilfælde. 

De kan da ikke forvente at du henter inden kl. 12 inden de andre bliver lagt - og da slet ikke hvis du betaler for en fuld plads. 

Øv for en situation 

Lige præcis. De må da i det mindste give en plausibel årsag som grund herfor. Hvad er det dog, der sker?

Anmeld

11. januar 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Ja, det må vi nok gøre. Og det er jeg rigtig ked af at skulle, ikke fordi det er ubehageligt at konfrontere, men fordi det rent faktisk er nødvendigt.

Tak for råd og vejledning Godt at høre fra en pædagog, som kan identificere sig med begge parter!

Velbekomme

Anmeld

11. januar 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg er også ked af det, og er tit irreteret og vred på den omtalte pædagog. Jeg har planer om at hun skal komme i en anden instutition til efteråret, når hun skal i børnehave. Men til den tid er det ikke så meget vi kan gøre - vi bor i København, og det er ikke realistisk at forvente at få en ny vuggestueplads i tid til det alligevel.

Barnet trives fint ellers, de andre pædagoger er meget søde og vi elsker dem - og vores barn er også glad for dem alle sammen - også den "dumme" ..

Hun undlader at hilse ved at ikke se op og lade som om hun ikke ser dem komme ind - mens de andre to pædagoger tager i mod barnet, tit begge to!

Jeg synes faktisk heller ikke, at din datter skal skifte institution pga. en enkelt pædagogs kvajede og uhøflige opførsel. Det er meget bedre, hvis du drister dig til at tage sagen op - også af hensyn til fremtidige børn, som har værre "fejl og mangler" (ironi) end din datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.