Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Thalita skriver: Det er bare iorden. Vi kan jo ikke være enige allesammen Men tak fordi du alligevel stemte
Det er bare iorden. Vi kan jo ikke være enige allesammen
Men tak fordi du alligevel stemte
Nej længe leve mangfoldigheden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Thalita skriver: Hej piger! Jeg er ikke gravid (endnu) men min kæreste og jeg har i tankerne at starte projektet med barn to inden længe, hvis det hele går som det skal. Så vi synes det kunne være sjovt at få jeres mening om hvilket navn i bedst kan lide, ud af dem vi hat tænkt på hvis det bliver en dreng. Kom gerne med et andet bud, hvis du har et andet navn du kan lide. Det må gerne være specielt Takker på forhånd
Hej piger!
Jeg er ikke gravid (endnu) men min kæreste og jeg har i tankerne at starte projektet med barn to inden længe, hvis det hele går som det skal. Så vi synes det kunne være sjovt at få jeres mening om hvilket navn i bedst kan lide, ud af dem vi hat tænkt på hvis det bliver en dreng. Kom gerne med et andet bud, hvis du har et andet navn du kan lide. Det må gerne være specielt
Takker på forhånd
Har stemt Sebastian
Liam er klart min favorit - Det hedder min egen søn nemlig!
Jeg er vil med Liam, og hvis min nr.2 er en dreng og ligner en Liam er det, det han skal hedde.
Men ellers Silas. Min hedder Cilas
Selvfølgelig Silas! Det er jo et vidunderligt smukt navn!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128