Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Katte87 skriver: Liam! No doubt! Det er et af de navne jeg selv overvejede til Benjamin
Liam! No doubt! Det er et af de navne jeg selv overvejede til Benjamin
Liam er vores næsten sikre navn, så mange tak
Benjamin.. Det kommer altså lige med i overvejelsen. Det er da sindssygt sødt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Thalita skriver: Liam er vores næsten sikre navn, så mange tak Benjamin.. Det kommer altså lige med i overvejelsen. Det er da sindssygt sødt
Hehe hvor er du sød! Vi er også meget tilfredse med det
Jeg har stemt Tobias.. Det hedder min søn..
Hvis man ku vælge 2 ville jeg sige Tobias eller Liam
Katte87 skriver: Hehe hvor er du sød! Vi er også meget tilfredse med det
Det kan jeg godt forstå
Tusind tak for alle jeres stemmer og svar, hvor er i søde
Kram til jer alle
Årh ELSKER navnet Kian og nærmest sikker på vores evt kommende søn kommer til at hedde det Liam er nummer 2 min liste over drengenavne, og Malick som nummer 3.Vores datter hedder Jessica.
Thalita skriver: Hej piger! Jeg er ikke gravid (endnu) men min kæreste og jeg har i tankerne at starte projektet med barn to inden længe, hvis det hele går som det skal. Så vi synes det kunne være sjovt at få jeres mening om hvilket navn i bedst kan lide, ud af dem vi hat tænkt på hvis det bliver en dreng. Kom gerne med et andet bud, hvis du har et andet navn du kan lide. Det må gerne være specielt Takker på forhånd
Hej piger!
Jeg er ikke gravid (endnu) men min kæreste og jeg har i tankerne at starte projektet med barn to inden længe, hvis det hele går som det skal. Så vi synes det kunne være sjovt at få jeres mening om hvilket navn i bedst kan lide, ud af dem vi hat tænkt på hvis det bliver en dreng. Kom gerne med et andet bud, hvis du har et andet navn du kan lide. Det må gerne være specielt
Takker på forhånd
Har svaret Silas
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128