Til de af jer der har været gravide...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2009

LineD

12 dage helt præcist Vorterne blev ømmere og ømmere ! Så jeg tog en test 2 dage før, og bingo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2009

Stine85

Snuffler25 skriver:

Hmm.. hvordan "sommerfugle" ? Kan du beskrive nærmere? Jeg sidder nemlig med en speciel følelse i maven og det passer med, at vi havde sex for en uges tid siden.. det var dog før ægløsning, så jeg er i tvivl om det jeg mærker nu er ægløsning eller andet? Jeg har aldrig før mærket ægløsning, eller lagt mærke til det.. så det kan være jeg gør det nu, fordi jeg er mere fokuseret på min krop?

Det føles som en "rumsteren"... lidt ligesom dagen inden man får menstruation.

Hvor lang tid gik der efter denne følelse opstod, til de ømme bryster kom? Og hvornår tog du en test ?

Det er en meget svær ting at beskrive... Men jeg var slet ikke i tvivl om at jeg var gravid. Hmm, fik ømme bryster ca en uge efter jeg mærkede sommerfuglene

Jeg tog en test da min menstruation ikke kom til tiden.....

Anmeld

3. april 2009

Snuffler25

Ja det er en svær følelse at beskrive.. det synes jeg også denne rumstereren er. Det er bare en fornemmelse. Men må prøve ikke at tænke for meget på det, for så ender jeg bare med at blive rigtig skuffet, hvis min mens kommer... så må prøve at lægge det lidt i baghovedet... men ja, dette forum her, ved vist godt hvor SVÆRT det kan være

Jeg må bare fingre og håbe på det bedste hihi.

Det er nu rart at have et sted at komme af med sådanne ting.. - det er jo ikk liiige noget man nævner for hvem som helst Og vil ikke nævne noget for manden endnu, ikke så tidligt

Anmeld

3. april 2009

MorTilSnartFire <3

HEJSA
Jeg er 8 uger henne og jeg mærkede første gang noget i 4. uge.. Det føltes lidt som når man er nervøs- ligesom sommerfugle, som en anden også har nævnt.. Men hvis du ikke ved om du er gravid, men håber på det, kan det jo også bare være det der "rumler" i maven på dig. Jeg har ikke fået ømme bryster endnu, har ikke kvalme eller lignede, men jeg kan mærke der er noget i maven Men jeg er blevet mere træt og kan spise for vildt nogle dage og andre dage ganske normalt..

Jeg fingre for jer

herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.