Til de af jer der har været gravide...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.929 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. marts 2009

lykke1981

Hejsa!!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvornår i mærkede symptomer på graviditet efter ÆL...?

Altså hvor lang tid der gik, fra ÆL til graviditets symptomer.. Håber I forstår mit spørgsmål!!

Mange fra mig og fortsat dejlig weekend..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2009

mifune

For mig gik der ca fjorten dage til jeg merkede jeg var enormt træt, havde ømme bryster og et ansigt dækket af bumser

Anmeld

8. marts 2009

mifune

lykke1981 skriver:

Hejsa!!

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvornår i mærkede symptomer på graviditet efter ÆL...?

Altså hvor lang tid der gik, fra ÆL til graviditets symptomer.. Håber I forstår mit spørgsmål!!

I øvrigt, held og lykke med prøving:-)

Anmeld

8. marts 2009

Stine85

Begge gange med mig gik der vel en uges tid - så havde jeg konstant "sommerfugle" i maven. og ret hurtigt efter kom de ømme bryster og trætheden

Anmeld

8. marts 2009

Muffinmus

Hmm, men min søn gik der vel 7-10 dage...den her gang med min datter gik der kun 4 dage fra ÆL til jeg fik kvalme som så først forsvandt i uge 12....

Anmeld

8. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

lykke1981 skriver:

Hejsa!!

der gik ikke ret lang tid, jeg ku mærke det med det smme..og det har jeg ku med begge graviditeter.. men det er jo forskelligt fra person til person...

Anmeld

8. marts 2009

DK

Jeg vidste bare at jeg ikke fik mens, så jeg testede dagen før jeg skulle have haft besøg af russerne. Men præcist hvornår ved jeg ikke. Men altså inden for 14 dage.

Anmeld

8. marts 2009

Diana...

ca 4 uger...

Anmeld

3. april 2009

Snuffler25

Stine85 skriver:

Begge gange med mig gik der vel en uges tid - så havde jeg konstant "sommerfugle" i maven. og ret hurtigt efter kom de ømme bryster og trætheden

Hmm.. hvordan "sommerfugle" ? Kan du beskrive nærmere? Jeg sidder nemlig med en speciel følelse i maven og det passer med, at vi havde sex for en uges tid siden.. det var dog før ægløsning, så jeg er i tvivl om det jeg mærker nu er ægløsning eller andet? Jeg har aldrig før mærket ægløsning, eller lagt mærke til det.. så det kan være jeg gør det nu, fordi jeg er mere fokuseret på min krop?

Det føles som en "rumsteren"... lidt ligesom dagen inden man får menstruation.

Hvor lang tid gik der efter denne følelse opstod, til de ømme bryster kom? Og hvornår tog du en test ?

Anmeld

3. april 2009

Mette_81

Hejsa

Ved mig mærkede jeg det tydeligt, da jeg var i det de kalder 4 uge. dvs ca en uge efter ÆL. Jeg skulle med bussen hjem fra arbejde, og fik straks kvalme, køresyge. jeg var ikke i tvivl om at der var noget som ikke var helt rigtigt. jeg skulle bare kaste op. da jeg kom hjem to jeg en test med det samme. det vil sige at jeg faktisk tog testen ca 2-3 dage inden jeg skulle have min mens. men den var positiv. jeg tog selvfølgelig tests de næste 4 dage, for at være sikker på at den var der, og det var den.

Held og lykke med det. Men du er sikkert ikke i tvivl, og hvis, så tag da bare en test.

Vh Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.