Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

chael

Louiiiise skriver:

Hej tøser Jeg har en tid på lørdag til at få fortaget en hindeløsning :/ Er der nogle derude som har fået fortaget en hindeløsning? Havde det nogen effekt? Var det meget smertefuldt? Knus Louise 

Jeg fik en da jeg gvar 40+6 med mit 3. barn.

Ved ikke om den havde effekt, men mon ikke. Fik den d. 4.10.11 og fødte om natten d. 6.10.11.

Det var ikke videre behageligt, men det gjorde ikke ondt, eller var meget smertefuldt, men det var heller ikke rart, vil jeg sige

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Louiiiise

Valle81 skriver:

Det virkede på mig

Fik hindeløsning sent om eftermiddagen da jeg var 10 dage over tid, dagen efter om eftermiddagen fik jeg veer alta 11 dage over tid og 02.18 fødte jeg

Dette var ved 2 barn, fik ikke hinde løsning ved 1. og 3. Fødsel

Dejligt Håber også det vil sætte skub i min fødsel  

Anmeld

12. januar 2012

Louiiiise

Ditte_Marie skriver:

Jeg fik foretaget hindeløsning to gange - uden den helt store effekt. Fødslen gik i hvert fald ikke i gang af sig selv, men jeg modnede mere.

Jeg fik foretaget hindeløsning torsdag og fredag. Søndag tog de så vandet og mandag morgen kom vores datter til verden.

Så det er ikke ensbetydende med at bebs kommer til verden lige med det samme

Jeg synes at det var ubehageligt første gang. Og blødte ret meget efter, så tag for en sikkerhedsskyld trusser med, som har plads til et bind Der kom også en del menstuations-agtige smerter i flere timer efter, som har hjulpet på det, men ikke nok.

Men anden gang var det ikke lige så slemt og der blødte jeg ikke. Der var dog heller ikke den store effekt.

Det er ikke noget du skal frygte

Lidt træls historie Tak fordi du ville dele den med mig Håber det går lidt bedre for mig på lørdag  

Anmeld

12. januar 2012

maryjane

Det havde ingen effekt, og gjorde så ondt jeg var ved at besvime... Sorry to say

Anmeld

12. januar 2012

lilledittemor

Louiiiise skriver:

Lidt træls historie Tak fordi du ville dele den med mig Håber det går lidt bedre for mig på lørdag  

Det lyder måske træls - men det var ikke træls at være i sitationen for man håber jo egentlig på at det bliver "værrere" (staves).

Anmeld

12. januar 2012

foto på lærred

Louiiiise skriver:

Hej tøser Jeg har en tid på lørdag til at få fortaget en hindeløsning :/ Er der nogle derude som har fået fortaget en hindeløsning? Havde det nogen effekt? Var det meget smertefuldt? Knus Louise 

Hej Louise, jeg var 5 dage over tid. Ikke så meget åbent men hun lavede en hindeløsning alligevel. Det var lidt ubehageligt, men gjorde ikke ondt som sådan (havde regnet med det var værre) Her hjalp det. 7 timer efter gik vandet. Da jeg kom til sygehuset (pga vandet gik uden veer) så lavede de endnu en hindeløsning og der gik ikke mere end en halv timer efter dette så var jeg i vildt veer. Så selv om jeg ikke havde meget tillid til at hindeløsningen ville virke (fordi jeg kender flere hvor det ikke duede) så satte det alligevel skub i det hele hos mig.

Held og lykke. Må du får en god og nem fødsel og en sund og velskabt guldklump.

Camilla

http://www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

12. januar 2012

Pige2009

Louiiiise skriver:

Jeg fik foretaget hindeløsning lørdag kl. 12 og søndag morgen kl. 6 havde jeg født Selve indgrebet synes jeg gjorde lidt ondt, men ellers intet at tale om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.