Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.849 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Louiiiise

Hej tøser Jeg har en tid på lørdag til at få fortaget en hindeløsning :/ Er der nogle derude som har fået fortaget en hindeløsning? Havde det nogen effekt? Var det meget smertefuldt? Knus Louise 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

*Bare_mig*

Hej Louise

Jeg fik fortaget en hindeløsning, da jeg var gået 11 dage over termin med min søn...

Jeg husker det ikke som noget der gjorde ondt og 16 timer senere lå jeg med min søn i armene

Om det virkede, eller om fødslen alligevel var gået i gang er jo svært at sige, når man i forvejen er så langt over termin.

Men rigtig meget held og lykke og under alle omstændigheder varer det jo ikke længe før du har din guldklump ude  

Anmeld

12. januar 2012

Nanastep

Hej med dig.
Jeg kan helt klart anbefale hindeløsning,
jeg fik foretaget hindeløsning 39+6 kl 15.
kl 03.30 fik jeg veer,
Vandet gik 09.40
Kl 12.48 var han ude fødte 40+0

min hindeløsning gjorde overhovedet ikke ondt.

min hindeløsning virkede!
Held og lykke med fødslen.

Anmeld

12. januar 2012

Saram

Vil lige vise dig den her jeg oprettede da jeg skulle have fortaget hindeløsning.

https://www.baby.dk/debat/112416pi1/foedsel/til-jer-der-har-faaet-fortaget-hindeloesning.aspx

Ps.. Fødte et døgn efter hindeløsningen !

Anmeld

12. januar 2012

Valle81

Det virkede på mig

Fik hindeløsning sent om eftermiddagen da jeg var 10 dage over tid, dagen efter om eftermiddagen fik jeg veer alta 11 dage over tid og 02.18 fødte jeg

Dette var ved 2 barn, fik ikke hinde løsning ved 1. og 3. Fødsel

Anmeld

12. januar 2012

lilledittemor

Louiiiise skriver:

Hej tøser Jeg har en tid på lørdag til at få fortaget en hindeløsning :/ Er der nogle derude som har fået fortaget en hindeløsning? Havde det nogen effekt? Var det meget smertefuldt? Knus Louise 

Jeg fik foretaget hindeløsning to gange - uden den helt store effekt. Fødslen gik i hvert fald ikke i gang af sig selv, men jeg modnede mere.

Jeg fik foretaget hindeløsning torsdag og fredag. Søndag tog de så vandet og mandag morgen kom vores datter til verden.

Så det er ikke ensbetydende med at bebs kommer til verden lige med det samme

Jeg synes at det var ubehageligt første gang. Og blødte ret meget efter, så tag for en sikkerhedsskyld trusser med, som har plads til et bind Der kom også en del menstuations-agtige smerter i flere timer efter, som har hjulpet på det, men ikke nok.

Men anden gang var det ikke lige så slemt og der blødte jeg ikke. Der var dog heller ikke den store effekt.

Det er ikke noget du skal frygte

Anmeld

12. januar 2012

Louiiiise

*Bare_mig* skriver:

Hej Louise

Jeg fik fortaget en hindeløsning, da jeg var gået 11 dage over termin med min søn...

Jeg husker det ikke som noget der gjorde ondt og 16 timer senere lå jeg med min søn i armene

Om det virkede, eller om fødslen alligevel var gået i gang er jo svært at sige, når man i forvejen er så langt over termin.

Men rigtig meget held og lykke og under alle omstændigheder varer det jo ikke længe før du har din guldklump ude  

Åhhh, dejlig historie Jeg håber det går ligeså let med mig Takker, ja forhåbentlig kommer vores prinsesse snart til verden  

Anmeld

12. januar 2012

Louiiiise

Nanastep skriver:

Hej med dig.
Jeg kan helt klart anbefale hindeløsning,
jeg fik foretaget hindeløsning 39+6 kl 15.
kl 03.30 fik jeg veer,
Vandet gik 09.40
Kl 12.48 var han ude fødte 40+0

min hindeløsning gjorde overhovedet ikke ondt.

min hindeløsning virkede!
Held og lykke med fødslen.

Dejligt Tak fordi du ville dele din historie jeg håber det går ligeså godt for mig Takker

Anmeld

12. januar 2012

Louiiiise

Saram skriver:

Vil lige vise dig den her jeg oprettede da jeg skulle have fortaget hindeløsning.

https://www.baby.dk/debat/112416pi1/foedsel/til-jer-der-har-faaet-fortaget-hindeloesning.aspx

Ps.. Fødte et døgn efter hindeløsningen !

Tak Så vil jeg lige læse din debat  

Anmeld

12. januar 2012

Sommersko

jeg fik foretaget en hindeløsning 40+4 (var da allerede 3 cm åben). JM sagde hun gav den gas, men det gjorde ikke spor ondt.

Fik den lavet kl 15.30.

Kl 16.30 begynder jeg at få lidt plukveer.

Kl 21.00 kom den første rigtige ve.

kl. 01.20 får jeg presseveer

Og kl 01.25 kom min skønne datter til verden.

Held og lykke med det, håber den har lige så god effekt hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.