Ihh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Joan ( Smallie )

4xGreve skriver:

Nej det har jeg ikke... 

Ved der var protien i min urin for Knap to uger siden... 

Så er der jo nok en god chance for du er ved at få svangerskabsforgiftning. Så er det godt du er nået så lange som du er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

4xGreve

Joan ( Smallie ) skriver:

Så er der jo nok en god chance for du er ved at få svangerskabsforgiftning. Så er det godt du er nået så lange som du er.

Jep... Så må jeg lige få jordemoderen til at tjekke min urin imorgen... Tak for dine svar

Anmeld

12. januar 2012

sandratobias

Tænkte lidt på svangerskabsforgitfning.. Hvor meget protein er der, ved du det..?? 

Anmeld

12. januar 2012

4xGreve

sandratobias skriver:

Tænkte lidt på svangerskabsforgitfning.. Hvor meget protein er der, ved du det..?? 

Nej de tog en urin-prøve i forbindelse med at jeg blev indlagt og sagde jeg lige skulle få det tjekket op hos egen læge, har self. Glemt alt om det indtil en herinde skrev om protien i urien... Men skal til jordmoder idag...

Anmeld

12. januar 2012

L-Mortil3

4xGreve skriver:

Nej de tog en urin-prøve i forbindelse med at jeg blev indlagt og sagde jeg lige skulle få det tjekket op hos egen læge, har self. Glemt alt om det indtil en herinde skrev om protien i urien... Men skal til jordmoder idag...

Får vi update efter jordemoder?

Anmeld

13. januar 2012

sandratobias

4xGreve skriver:

Oka... Bar iorden... Håber det gik godt...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.