Ihh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

4xGreve

Glæder mig til imorgen der skal jeg til jordmoder og håber hun kan hjælpe mig...

Har det simpelhen elendigt jeg har mens smerter, nogen gange trækker de om i ryggen, hede ture, kvalme, ondt i hovede og muskel smerter, og man går sku hen og bliver lidt bekymret... 

Jeg ved jeg ikke er i fødsel har nogle stygge plukveer men det har jeg haft nogle dage og de er ikke tiltagende eller hyppiger... 

Jeg er idag 34+5... 

Hvad tænker i nogen der har prøvet noget ligende...? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

4xGreve

Hov glemte lige at skrive at jeg nogle gange får sådan nogle underlige dog halv kraftige smerter i maven men mærker fint med liv...

Lige nu oplever jeg så en ny ting og det er at jeg var lige indee ved datteren og der følte jeg nærmest at bettamand sparket helt nederst i missen og nu er jeg sådan varm derned altså føler en varme ved skede åbningen... Undskyld for de mange detaljer 

Anmeld

11. januar 2012

4xGreve

Slet ingen?

Anmeld

11. januar 2012

L-Mortil3

Umiddelbart vil jeg sige at jeg havde det sådan nogle dage op til fødslen, det er bla. i forbindelse baby kommer så langt ned i bækkenet, at den kan trykke på nervebaner der giver rygsmerter, bækkensmerter og også rigtig ondt (dunkende fornemmelse, stikkende fornemelse og varme) i skeden...

Men du skulle jo helst ikke føde om nogle dage

Anmeld

11. januar 2012

4xGreve

Line&Liam&Milan skriver:

Umiddelbart vil jeg sige at jeg havde det sådan nogle dage op til fødslen, det er bla. i forbindelse baby kommer så langt ned i bækkenet, at den kan trykke på nervebaner der giver rygsmerter, bækkensmerter og også rigtig ondt (dunkende fornemmelse, stikkende fornemelse og varme) i skeden...

Men du skulle jo helst ikke føde om nogle dage

Nej skulle jeg ikke dog er vi forberedt på det da jeg allerede har været indlagt med vehæmmende og lunge modner og de troede ikke engang at jeg vil gå til uge 34+0 så for at være ærlig så er jeg ret godt tilfreds... Dog har jeg bare ikke fornemmelsen af at det er ved at være men har heller aldrig gået så langt som denne gang...

Ved ikke om der er en sammenhæng men er også utolig træt og konstant sulten, mere end jeg plejer at være f.eks spise jeg en fiber bolle, to gulerødder, et æble og en halv pakke chokolade kiks til middags mad og var stadig sulten ikke lige helt normalt for mig... 

Anmeld

11. januar 2012

Joan ( Smallie )

Helt ærlig er min første tanke at du godt kan have noget svangerskabs forgiftning.

Men det finder du jo ud af når du kommer til jordmor.

Anmeld

11. januar 2012

EKBJ

4xGreve skriver:

Glæder mig til imorgen der skal jeg til jordmoder og håber hun kan hjælpe mig...

Har det simpelhen elendigt jeg har mens smerter, nogen gange trækker de om i ryggen, hede ture, kvalme, ondt i hovede og muskel smerter, og man går sku hen og bliver lidt bekymret... 

Jeg ved jeg ikke er i fødsel har nogle stygge plukveer men det har jeg haft nogle dage og de er ikke tiltagende eller hyppiger... 

Jeg er idag 34+5... 

Hvad tænker i nogen der har prøvet noget ligende...? 

Sådan havde jeg det hele dagen igår :-( - 23+0 (igår) 

Anmeld

11. januar 2012

4xGreve

Joan ( Smallie ) skriver:

Helt ærlig er min første tanke at du godt kan have noget svangerskabs forgiftning.

Men det finder du jo ud af når du kommer til jordmor.

Ja det er også en af de tanker jeg har haft... 

Anmeld

11. januar 2012

Joan ( Smallie )

4xGreve skriver:

Ja det er også en af de tanker jeg har haft... 

Har du prikker eller flimmer for dine øjne?

For så vil jeg nok lige ringe til fg og få den til at måle dit blodtryk og se om der er protin i din urin.

Blodtrykket kan jo komme rigtig højt op meget hurtig

Anmeld

11. januar 2012

4xGreve

Joan ( Smallie ) skriver:

Har du prikker eller flimmer for dine øjne?

For så vil jeg nok lige ringe til fg og få den til at måle dit blodtryk og se om der er protin i din urin.

Blodtrykket kan jo komme rigtig højt op meget hurtig

Nej det har jeg ikke... 

Ved der var protien i min urin for Knap to uger siden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.