Barnets bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Fenja09

M (: skriver:

Hm, okay, så er det måske ikke lige den jeg skal gå efter.. 

Jeg kan godt skrive, hvad der er i bogen, hvis du gerne vil vide det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

M (:

Fenja09 skriver:

Jeg kan godt skrive, hvad der er i bogen, hvis du gerne vil vide det?

Ej, det kunne være fedt, hvis du gad

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Ej, det kunne være fedt, hvis du gad

Meget gerne, har den lige her ved siden af

Første side er personlige oplysninger, som navn, vægt osv.

2. side Jordemoder, læge og sygeplejerske som hjalp ved fødslen, samt mor og fars oplevelser ( 5 linier til hver).

3. side plads til armbånd

4. side mit første billede (plads til to stk)

5. side Fødested og sogn + fødselsattest

6. + 7. + 8. side er til billeder.

9. side hedder min fødsel var en fest, der er plads til at skrive hvem der besøgte og gaver.

10. side stamtræ

11. side hvornår mor, mormor, morfar, far, farmor og farfar er født + søskende

12. side billeder

13. side aktuelle nyheder på min fødselsdag

14. side plads til overskrifter

15. side aftryk af hånd og fod

16. side favorit sang, rim, legetøj + bedste venner

17. side barnedåb

18, 19 og 20. side billeder

21. side blodtype, rhesusfaktor, længde og vægt samt tandskema

22.side mad jeg kan lide at spise og hvad jeg ikke kan lide

23. side den første gang ( forskellige ting som at smile osv)

24. side kan man skrive om det første år.

25. side og de næste 10 sider er til billeder.

Håber du har fået et indtryk af bogen. Det er en ganske udmærket bog jeg ville bare gerne have lidt flere detaljer, men har man ikke tid eller overskud til at udfylde det vilde, så er denne her perfekt

Anmeld

11. januar 2012

M (:

Fenja09 skriver:

Meget gerne, har den lige her ved siden af

Første side er personlige oplysninger, som navn, vægt osv.

2. side Jordemoder, læge og sygeplejerske som hjalp ved fødslen, samt mor og fars oplevelser ( 5 linier til hver).

3. side plads til armbånd

4. side mit første billede (plads til to stk)

5. side Fødested og sogn + fødselsattest

6. + 7. + 8. side er til billeder.

9. side hedder min fødsel var en fest, der er plads til at skrive hvem der besøgte og gaver.

10. side stamtræ

11. side hvornår mor, mormor, morfar, far, farmor og farfar er født + søskende

12. side billeder

13. side aktuelle nyheder på min fødselsdag

14. side plads til overskrifter

15. side aftryk af hånd og fod

16. side favorit sang, rim, legetøj + bedste venner

17. side barnedåb

18, 19 og 20. side billeder

21. side blodtype, rhesusfaktor, længde og vægt samt tandskema

22.side mad jeg kan lide at spise og hvad jeg ikke kan lide

23. side den første gang ( forskellige ting som at smile osv)

24. side kan man skrive om det første år.

25. side og de næste 10 sider er til billeder.

Håber du har fået et indtryk af bogen. Det er en ganske udmærket bog jeg ville bare gerne have lidt flere detaljer, men har man ikke tid eller overskud til at udfylde det vilde, så er denne her perfekt

Den lyder lidt som den barnets bog jeg har på mig selv - og den har jeg da været glad for..

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Den lyder lidt som den barnets bog jeg har på mig selv - og den har jeg da været glad for..

Jamen den er også fin, men jeg kunne så også godt ønske at den var mindre "klodset". Den fylder jo rigtig meget - men nu har jeg fået den af min mor og søster, så selvfølgelig har jeg beholdt den  

Anmeld

11. januar 2012

M (:

Fenja09 skriver:

Jamen den er også fin, men jeg kunne så også godt ønske at den var mindre "klodset". Den fylder jo rigtig meget - men nu har jeg fået den af min mor og søster, så selvfølgelig har jeg beholdt den  

Ja, selvfølgelig (:

Anmeld

11. januar 2012

Levi&LilysMor

Uh, den ser også fin ud.. Kan du fortælle ligt om indholdet? (:

S. 1 Lidt om mig ( navn , hvor baby blev født og hvor baby bor ) og så er der lidt plads til billeder på side 2.

så kan man skrive om sin graviditet og hvornår man fandt ud af man var gravid og reaktionerne da man fandt ud af det , så kan man sætte billeder ind fra før man blev garvid og efter så man kan se det senere

Der er lavet et stamtræ og sådan nogle små billed rammer hvor man skal sætte billeder af familien ind , og så skal mor og far skrive en hilsen

Der er lidt noter og mindesider og så er der også en side hvor man man kan skrive sin vægt så man kan se hvor meget man tog på, tanker under graviditet, navneforslag osv .

Så er der en side til at skrive om fødslen og sætte billede ind og armbåndet som baby havde på og din hvis det er du vil det   så er der faktisk alt fra amning, første tænder hvor der er tegnet mund med tænder så man kan skrive hvilken der kom først og hvornår og første gåtur/svømmetur og bad barselsgaver, barnedåb  døgnrytne og spisevaner, besør den første tid , hvem man er i mødregruppe med og hvad man har lavet sammen med dem, hvordan baby vokser og hvad det kan efterhånden som den vokser , puha så er der om vaccinationer , første klipning første smil, man kan også sætte en cd ind med lyde eller sætte sine egne klip sammen til en lille film hvis man kan det  der er meget og så går den op til 3 års fødselsdagen .... synes der er meget hvert fald  købte den i netto for noget tid siden der betalte jeg kun 50 kr, ellers koster den 120 mener jeg, men det er heller ikke så slemt...  skal hvert fald have den samme slags næste gang

Anmeld

11. januar 2012

M (:

LevisMor skriver:

S. 1 Lidt om mig ( navn , hvor baby blev født og hvor baby bor ) og så er der lidt plads til billeder på side 2.

så kan man skrive om sin graviditet og hvornår man fandt ud af man var gravid og reaktionerne da man fandt ud af det , så kan man sætte billeder ind fra før man blev garvid og efter så man kan se det senere

Der er lavet et stamtræ og sådan nogle små billed rammer hvor man skal sætte billeder af familien ind , og så skal mor og far skrive en hilsen

Der er lidt noter og mindesider og så er der også en side hvor man man kan skrive sin vægt så man kan se hvor meget man tog på, tanker under graviditet, navneforslag osv .

Så er der en side til at skrive om fødslen og sætte billede ind og armbåndet som baby havde på og din hvis det er du vil det   så er der faktisk alt fra amning, første tænder hvor der er tegnet mund med tænder så man kan skrive hvilken der kom først og hvornår og første gåtur/svømmetur og bad barselsgaver, barnedåb  døgnrytne og spisevaner, besør den første tid , hvem man er i mødregruppe med og hvad man har lavet sammen med dem, hvordan baby vokser og hvad det kan efterhånden som den vokser , puha så er der om vaccinationer , første klipning første smil, man kan også sætte en cd ind med lyde eller sætte sine egne klip sammen til en lille film hvis man kan det  der er meget og så går den op til 3 års fødselsdagen .... synes der er meget hvert fald  købte den i netto for noget tid siden der betalte jeg kun 50 kr, ellers koster den 120 mener jeg, men det er heller ikke så slemt...  skal hvert fald have den samme slags næste gang

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.