Barnets bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

M (:

Hailiesmom11 skriver:

Vi har den herhjemme og er super glade for den, der kan skrives en masse i den og klistres billeder ind

Er der specielle sider til billeder, eller klistres de bare ind der, hvor der er plads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Chris86

M (: skriver:

Jo, det er lige præcis den. Lever den op til forventningerne?

Ja det synes jeg bedre end mange andre vi kiggede på...

Anmeld

11. januar 2012

Hailiesmom11

Er der specielle sider til billeder, eller klistres de bare ind der, hvor der er plads?

Der er specielle sider til billeder ellers kan man jo købe plastiklommerne der passer til bogen eller ekstra sider til billeder

Anmeld

11. januar 2012

M (:

Der er specielle sider til billeder ellers kan man jo købe plastiklommerne der passer til bogen eller ekstra sider til billeder

Okay, fedt med de ekstra billedsider.. Det synes jeg nemlig ikke fremgik af hjemmesiden, og det var umiddelbart eneste minus!

Anmeld

11. januar 2012

oOhelene&larsOo

Hej alle i derude

Jeg står i den situation at skulle købe en barselsgave til en veninde. Faderen til barnet har givet udtryk for, at de ønsker sig en "Barnets Bog". 

Og her er mit spørgsmål: Hvilken bog valgte I, og hvorfor netop den? Hvad er godt/mindre godt ved den? Kan den anbefales?

Jeg overvejer "Mine første år - minder og gemmer" af Lénart og Hansen, men kan ikke gennemskue om der er plads til billeder.. 

Hvad siger i mødre og fædre? Hvilken skal jeg købe? 

Vi har den bog du snakker om  og den er vi suuuuper glade for, der er så mange ting man kan skrive deri og sætte billeder ind, men vi har dog været ude og købe lidt ekstra plastic lommer, fordi vi har været til 3D scanning og ville gerne have ALLE de billeder ind derfra i den mappe jo, og med alle de 26 vi fik var der ikke plads til dem der hvor man skal klister billeder ind 

men jeg kan sagtens anbefale den i hvert fald 

Anmeld

11. januar 2012

M (:

Chris86 skriver:

Ja det synes jeg bedre end mange andre vi kiggede på...

Anmeld

11. januar 2012

M (:

oOhelene&larsOo skriver:

Vi har den bog du snakker om  og den er vi suuuuper glade for, der er så mange ting man kan skrive deri og sætte billeder ind, men vi har dog været ude og købe lidt ekstra plastic lommer, fordi vi har været til 3D scanning og ville gerne have ALLE de billeder ind derfra i den mappe jo, og med alle de 26 vi fik var der ikke plads til dem der hvor man skal klister billeder ind 

men jeg kan sagtens anbefale den i hvert fald 

Fedt at alle har gode oplevelser med denne bog.. Tror det ender med at blive den

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Har du været glad for den eller?

Jeg er meget glad for begge to, men synes at den med Christel tegninger har flere "detaljer". I hvert fald i de første år, så svinder det lidt som barnet bliver ældre. Min datter er 4 måneder nu og den bog vi har fået er næsten allerede udfyldt helt. Og hun er jo langt fra færdig med at vokse, få tænder, gå osv. Det står meget kort beskrevet i den bog.

/Fenja

Anmeld

11. januar 2012

oOhelene&larsOo

Fedt at alle har gode oplevelser med denne bog.. Tror det ender med at blive den

det kan jeg godt forstå  vi er i hvert fald glade for vores 

Anmeld

11. januar 2012

M (:

Fenja09 skriver:

Jeg er meget glad for begge to, men synes at den med Christel tegninger har flere "detaljer". I hvert fald i de første år, så svinder det lidt som barnet bliver ældre. Min datter er 4 måneder nu og den bog vi har fået er næsten allerede udfyldt helt. Og hun er jo langt fra færdig med at vokse, få tænder, gå osv. Det står meget kort beskrevet i den bog.

/Fenja

Hm, okay, så er det måske ikke lige den jeg skal gå efter.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.