Ved godt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Moar2012

Man ikke skal teste for æl når først man har fået en positiv test. Men nu gjorde jeg det alligevel nogen siger de tester positiv i flere dage meee 

Min er allerede negativ i dag har kun testet positiv 1 dag.. Har det nogen betydning eller hvordan..

Har sexet med manden 2 gange i går og skal også i aften så håber vi rammer... Og spiren bliver derinde denne gang. Havde en MA i september..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

AnneP

Moar2012 skriver:

Man ikke skal teste for æl når først man har fået en positiv test. Men nu gjorde jeg det alligevel nogen siger de tester positiv i flere dage meee 

Min er allerede negativ i dag har kun testet positiv 1 dag.. Har det nogen betydning eller hvordan..

Har sexet med manden 2 gange i går og skal også i aften så håber vi rammer... Og spiren bliver derinde denne gang. Havde en MA i september..

Nu må du ikke hænge mig op på det!!!

Men mener at man har størst mulighed for at blive gravid inden for de første 24 timer efter ÆL. -men der er vel forskel på kvinde kroppe??!!

Anmeld

11. januar 2012

Moar2012

Men er testet rigtig nok selvom den kun viser positiv 1 dag??

Anmeld

11. januar 2012

Masig

Moar2012 skriver:

Men er testet rigtig nok selvom den kun viser positiv 1 dag??

Den skal kun vise positiv 1 dag....!!!

Dem der viser det mere end en dag er undtagelser....

Og ja 24-48 timer efter den er positiv har du ÆL, så du skal bare sexe når den er positiv og et par dage frem...

Anmeld

11. januar 2012

Moar2012

Masig skriver:

Den skal kun vise positiv 1 dag....!!!

Dem der viser det mere end en dag er undtagelser....

Og ja 24-48 timer efter den er positiv har du ÆL, så du skal bare sexe når den er positiv og et par dage frem...

Okay tusind tak for svaret:-)

Håber den er der denne gang

Anmeld

11. januar 2012

Masig

Moar2012 skriver:

Okay tusind tak for svaret:-)

Håber den er der denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.