Så begynder det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. marts 2009

Loggidut

WEEEEEE...Tif gentager det meste af det vi siger til hende...kan du sige bil...så kommer det biller, kan du sige trøje...og så kommer det: trøja, og gob er kop, og burd er bord.

hun gentager alt hvad vi ber hende om, noget lyder mere volapykkeagtigt end andet, men for helvede hvor er det skønt, det er så mærkeligt at hun kan sige noget man kan forstå...

altså for det meste er det sådan noget bla, plu, pla der kommer ud, men af og til kommer der lige et rigtigt ord ind over

hun siger nonat (gonat) og domorn(godmorgen) som standart når nogen kommer op om morgenen, det er altså så herre fedt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2009

Grynt

hvor er hun altså dygtig. Kan godt forstå du er stolt Og lidt misundelig er man jo..lidt. Freja er først lige begyndt at sige et par enkelte ord. For første gang her i sidste uge kaldte hun på mig uuuuhaaaaa moar. Bo er en sko og aaaahhh er far. Hun fik lagt dræn i i januar og indtil da har hun jo været næsten døv. HUn bruger alt hendes energi på at lære at gå almindeligt og ikke at falde hele tiden som hun gjorde før. Sproget skal nok komme når hun har fået grov motorikken på plads. Men lidt stolt var jeg da, da hun kaldte på mig Jeg véd hun kan høre nu, for når jeg siger til hende, skal du i bad så går hun mod badeværelset og når jeg siger skal du have mad, så går hun ud i køkkenet.

Anmeld

7. marts 2009

Loggidut

ihhhhh Grynt, så begynder det sgu også hjemme hos jer nu, hvor er det dejligt hun fik det dræn i, hun må godt nok ha haft problemer med det før hun fik dræn, når man tænker over hvor kvikt det går her bagefter...

det er bare så underligt, når der pludselig kommer rigtig lyd ud af dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.