fortrydelsespille - senere gravititet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej
Jeg tænkte på om hvis man har taget fortrydelsespiller for nogle år siden, om det godt kan påvirke sådan så man har sværere ved at blive gravid igen når man gerne vil ?
Eller har det ingen betydning ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

.....

Jeg vil mene at det ikke har nogen betydning

Anmeld

11. januar 2012

pemiro

Anonym skriver:

Hej
Jeg tænkte på om hvis man har taget fortrydelsespiller for nogle år siden, om det godt kan påvirke sådan så man har sværere ved at blive gravid igen når man gerne vil ?
Eller har det ingen betydning ??

Jeg har tidligere i mit liv, da jeg var teenager, taget to fortrydelsespiller for at være på den sikre side, og jeg er i dag 19+0 og blev gravid på p piller.. Dog er det glædeligt alligevel så jeg vil ikke mene det har nogen indflydelse

Anmeld

11. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har de sidste par år taget to piller, og er nu i uge 37 med mit andet barn, som blev lavet på prævention, så jeg vil ikke mene, det har nogen indflydelse på fertiliteten

Anmeld

11. januar 2012

Moms

jeg har vel i alt taget de piller 6-8 gange. jeg var ret god til at glemme p-pillerne efter pausen.

jeg blev hurtigt gravid, da vi ønskede det.

http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/noedpraeventionspillen.htm

Moms

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

Okay det lyder godt, jeg har nemlig os taget 2 stk da jeg var 16 ca, og er i dag 21 så tænke bare lige på om der kunne spille en rolle :-)
Mig og min kæreste har været igang med bp i 1 år og 4 mdr snart uden held desværre...
Men vi har i denne mdr forsøgt med æl tests og er næsten sikker på vi har ramt ægløsning denne gang ;-)
Jeg vil ikke håbe for meget i frygt for at blive skuffet endnu engang, men har siden 4-5 dage efter æl haft lette "smerter" i underlivet, mest i venstre side og så bobler det i min mave sådan lidt on and off
Hvis jeg skulle være gravid ville jeg nok være ca 3+1 idag

Håber snart det lykkes for os :-)

Anmeld

11. januar 2012

komodo

det skulle ikke gøre nogen forskel, har prøvet dem to gange, første gang gik det fint, anden gang pletblødte jeg kun lidt og fødte 9 måneder efter en sund og velskabt dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.