Viktor en måned samt mere end et kilo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Den kommende far

Fenja09 skriver:

Ja, for lige pludselig så har man ingen tid til sig selv eller hinanden

hehe lige nu  glæder jeg mig til den tid kommer hvor Viktor er derhjemme og holder os oppe hele natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Fenja09

Den kommende far skriver:

hehe lige nu  glæder jeg mig til den tid kommer hvor Viktor er derhjemme og holder os oppe hele natten

Ja, og det skal nok komme  men det er sgu hårdt i starten. Vores pige blev først indlagt da hun var 3 måneder og var hurtigt ude igen, trods den meget alvorlige operation. Og ja, man glæder sig, selvom jeg kun kan forestille mig, hvordan i har det. I skal i hvert fald have rigtig meget pøj pøj med ham. Ser frem til at læse om hans fremgang

/Fenja

Anmeld

11. januar 2012

Den kommende far

Fenja09 skriver:

Ja, og det skal nok komme  men det er sgu hårdt i starten. Vores pige blev først indlagt da hun var 3 måneder og var hurtigt ude igen, trods den meget alvorlige operation. Og ja, man glæder sig, selvom jeg kun kan forestille mig, hvordan i har det. I skal i hvert fald have rigtig meget pøj pøj med ham. Ser frem til at læse om hans fremgang

/Fenja

Det lyder bestemt heller ikke sjovt det i har været igennem.

Vi vil glæde os til at skrive mere om vores lille guldklump

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Det lyder bestemt heller ikke sjovt det i har været igennem.

Vi vil glæde os til at skrive mere om vores lille guldklump

Nej det er aldrig sjovt når der sker noget ved det mest dyrebare man har - men dejligt at det som oftest ender lykkeligt

Anmeld

11. januar 2012

Dianaaa

lille supermand

Anmeld

11. januar 2012

lukasmor

Hvor er det dejligt! Tillykke med de 1000+

Anmeld

11. januar 2012

HeidiØ

Hvor er det dejligt alt går fremad med lille Viktor!! Han er godt nok sej..ogrigtig dejligt med lidt luftforandring. Stort knus

Anmeld

11. januar 2012

4xGreve

Stort tillykke... Det er så ubeskrivelig en følelse når de fylder en månede som man frygtet ikke var muligt og når de så når det første kg. Så er lykken gjort...

Kan så udemærket huske følelsen, vores nåede sin fødsels vægt den dag hun fyldte en månede og samme dag blev vi overflyttet fra skejby til randers, da hun var lige omkringe 2 1/2 månede vejet hun 1868g. Og vi kom for første gang hjem med hende... Nøj det var stort...

Du lyder som en pragtfuld mand og far og jeg ved fra mig selv at det er noget af det vigtigste for din kæreste ovenpå i har fået et FT barn, så det skal du have klap på skulderen for...! 

I skal have rigtig meget held og lykke med jeres lille supermand, han virker som en rigtig sej og vilje stærk knægt der bare kan og vil det her!  

Anmeld

11. januar 2012

TbCp

Så kom dagen hvor Viktor ikke kun blev 1 måned gammel men også krydsede 1-kilos grænsen

Viktor havde valgt at slå de to højdepunkter sammen så allerede nu er han praktisk tænkende 

han blev imorges vejet til 1034 gram 

Viktor er blevet sat ned i koffein som han får for at trække vejret bedre samt at hans elektroder er fjernet så vi ikke længere skal slås med dem når vi skal have ham ud

Dagen idag er gået med at pakke sammen da vi i morgen bliver overflyttet til HErning sygehus hvor vi skal være indtil vi bliver udskrevet. Dejligt at få lidt luftforandring 

http://babydutten.blogspot.com/

Ajjj hvor er det godt!!!!

Ligger han stadig i c-pap?

Anmeld

12. januar 2012

Den kommende far

4xGreve skriver:

Stort tillykke... Det er så ubeskrivelig en følelse når de fylder en månede som man frygtet ikke var muligt og når de så når det første kg. Så er lykken gjort...

Kan så udemærket huske følelsen, vores nåede sin fødsels vægt den dag hun fyldte en månede og samme dag blev vi overflyttet fra skejby til randers, da hun var lige omkringe 2 1/2 månede vejet hun 1868g. Og vi kom for første gang hjem med hende... Nøj det var stort...

Du lyder som en pragtfuld mand og far og jeg ved fra mig selv at det er noget af det vigtigste for din kæreste ovenpå i har fået et FT barn, så det skal du have klap på skulderen for...! 

I skal have rigtig meget held og lykke med jeres lille supermand, han virker som en rigtig sej og vilje stærk knægt der bare kan og vil det her!  

tusind tak for det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.