Viktor en måned samt mere end et kilo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.016 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. januar 2012

Den kommende far

Så kom dagen hvor Viktor ikke kun blev 1 måned gammel men også krydsede 1-kilos grænsen

Viktor havde valgt at slå de to højdepunkter sammen så allerede nu er han praktisk tænkende 

han blev imorges vejet til 1034 gram 

Viktor er blevet sat ned i koffein som han får for at trække vejret bedre samt at hans elektroder er fjernet så vi ikke længere skal slås med dem når vi skal have ham ud

Dagen idag er gået med at pakke sammen da vi i morgen bliver overflyttet til HErning sygehus hvor vi skal være indtil vi bliver udskrevet. Dejligt at få lidt luftforandring 

http://babydutten.blogspot.com/

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Gaia

Stort tillykke med vægtøgningen og 1 mdr. Dagen håber I får en god middag sammen dig og kæresten . Bliver spændende med flytningen imorgen, og rart for jer at komme lidt tættere på hjem.  Ha en dejlig dag imorgen. 

Anmeld

11. januar 2012

Den kommende far

Gaia skriver:

Stort tillykke med vægtøgningen og 1 mdr. Dagen håber I får en god middag sammen dig og kæresten . Bliver spændende med flytningen imorgen, og rart for jer at komme lidt tættere på hjem.  Ha en dejlig dag imorgen. 

Vi var ude og spise i eftermiddags på Jensens bøfhus Det var så hyggeligt at være sammen bare os to og snakke lidt om alt muligt

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Hvor er det dejligt at læse at det går fremad med lille Viktor - tillykke med hans 1 mdr´s dag og den flotte vægt

Det er godt at i tager jer tiden til at nyde hinandens selskab som at gå ud at spise. Det gjorde min kæreste og jeg også da vores pige lå på intensiv. Man skal huske at passe på sig selv

/Fenja

Anmeld

11. januar 2012

Den kommende far

Fenja09 skriver:

Hvor er det dejligt at læse at det går fremad med lille Viktor - tillykke med hans 1 mdr´s dag og den flotte vægt

Det er godt at i tager jer tiden til at nyde hinandens selskab som at gå ud at spise. Det gjorde min kæreste og jeg også da vores pige lå på intensiv. Man skal huske at passe på sig selv

/Fenja

Det er nemlig meget vigtigt at huske hinanden og komme lidt væk

Anmeld

11. januar 2012

Gaia

Den kommende far skriver:

Vi var ude og spise i eftermiddags på Jensens bøfhus Det var så hyggeligt at være sammen bare os to og snakke lidt om alt muligt

Dejligt I havde en god middag og kærestetid sammen. det tror jeg er vigtigt, man gør når overskuddet og mulighederne er der. Alleglæderne skal fejres håber i får mange flere fejringer i den kommende tid. 

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Det er nemlig meget vigtigt at huske hinanden og komme lidt væk

Ja det blev vi også opfordret til, selvom vi ikke havde meget lyst til at gå, så var det bare dejligt at komme lidt ud på tomandshånd

Anmeld

11. januar 2012

Den kommende far

Gaia skriver:

Dejligt I havde en god middag og kærestetid sammen. det tror jeg er vigtigt, man gør når overskuddet og mulighederne er der. Alleglæderne skal fejres håber i får mange flere fejringer i den kommende tid. 

tak for det det håber vi bestemt også

Anmeld

11. januar 2012

Den kommende far

Fenja09 skriver:

Ja det blev vi også opfordret til, selvom vi ikke havde meget lyst til at gå, så var det bare dejligt at komme lidt ud på tomandshånd

lige præcis. de opfordrer os hele tiden til at komme lidt ud

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

lige præcis. de opfordrer os hele tiden til at komme lidt ud

Ja, for lige pludselig så har man ingen tid til sig selv eller hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.