Cykelstole - kom med jeres anbefalinger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Palaja

Nea85 skriver:

Hehe, jeg tænkte det samme om de høje stole
Man ser mange bobike rundt omkring, så der må jo være noget om snakken

Men samtidig kan det jo være at Yepp er så ny en stol, at der bare ikke er så mange der har købt den endnu..

Den tror jeg også er rigtig god. Men har bare ikke selv erfaring med den. Kan huske at jeg har kigget på den model som sidder på styret. De ser i hvert fald super lækre ud. Men fik den anden foræret, og det siger man jo ikke nej tak til. Så derfor blev det den  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Nea85

felicity skriver:

bobike maxi er med højere ryglæn

Ja, det kan jeg forstå på det hele
Tror jeg må ud at kigge lidt mere og evt. høre råd fra andre cykelhandlere også

Anmeld

10. januar 2012

Nea85

Palaja skriver:

Den tror jeg også er rigtig god. Men har bare ikke selv erfaring med den. Kan huske at jeg har kigget på den model som sidder på styret. De ser i hvert fald super lækre ud. Men fik den anden foræret, og det siger man jo ikke nej tak til. Så derfor blev det den  

Dejligt at få sådan en foræret

Det bliver uden tvivl en, der skal sidde bagpå..

Anmeld

10. januar 2012

Palaja

Nea85 skriver:

Dejligt at få sådan en foræret

Det bliver uden tvivl en, der skal sidde bagpå..

Ja det var skønt. De er såmænd dye nok. Som ALT det andet Men, den kan i hvert fald anbefales.

Held og lykke med shoppingen

Anmeld

11. januar 2012

dorthemus

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Jeg står snart og skal købe en cykelstol og -hjelm til min datter.
Var inde i en cykelforretning i dag, men jeg gik ud igen, da vejledningen ingen gavn havde. Han kunne ikke anbefale nogen..
Den skal være til bag på cyklen

Så.. Kom med jeres anbefalinger

Tak!

Mange hilsner
Linnea

Jeg har fået at vide af flere cykelhandlere uafhængigt af hinanden at Yepp er det bedste mærke lige nu

Anmeld

11. januar 2012

K&S

Nea85 skriver:

Tak for svar
Hvordan sidder din søn i stolen? Kan han sidde ordentligt med hjelm på, eller er den i vejen? Tænker på det høje "ryglæn"..

Han sidder fint med hjelm på :-) Du skal tænke på at cykelhjelmen er flad bagpå til den str.! Min lillebror arbejder i cykelforretning og efter hans mening er Yepp den bedste på markedet...! De har også andre modeller hos ham, men han forærede os Yeep-stolen :-) 

Anmeld

11. januar 2012

Maja_4000

Vi har også Yepp Maxi .. Den er super god

Jeg VILLE have en med højt ryglæn , da jeg synes det er så synd for de børn der sidder med "knækket" nakke , når mor eller far starter cyklen .. Gav det mening ? :b

Men Yepp kan i hvert fald anbefales Og så er det genialt , at den er så nem at flytte fra cykel til cykel

Anmeld

11. januar 2012

Nea85

Maja_4000 skriver:

Vi har også Yepp Maxi .. Den er super god

Jeg VILLE have en med højt ryglæn , da jeg synes det er så synd for de børn der sidder med "knækket" nakke , når mor eller far starter cyklen .. Gav det mening ? :b

Men Yepp kan i hvert fald anbefales Og så er det genialt , at den er så nem at flytte fra cykel til cykel

Det giver meget god mening det med hovedet! - Det havde jeg slet ikke overvejet.. Og det er jo egentlig en væsentlig detalje!

Det lyder også fantastisk, at den nemt kan flyttes fra cykel til cykel, så man ikke behøver at købe 2 stole. De er jo ikke ligefrem billige..

Anmeld

11. januar 2012

Nea85

Tusind tak for alle jeres anbefalinger! Det er dejligt, at man altid kan stille spørgsmål til jer herinde, for det er altså en jungle med alt det udstyr.. Hvad fungerer, og hvad fungerer ikke?

Jeg tror, det ender med en Yepp, det lyder som om den er rigtig god sikkerhedsmæssigt og med flere andre fordele

Mange hilsner
Linnea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.