Cykelstole - kom med jeres anbefalinger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
18 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Nea85

Hej med jer!

Jeg står snart og skal købe en cykelstol og -hjelm til min datter.
Var inde i en cykelforretning i dag, men jeg gik ud igen, da vejledningen ingen gavn havde. Han kunne ikke anbefale nogen..
Den skal være til bag på cyklen

Så.. Kom med jeres anbefalinger

Tak!

Mange hilsner
Linnea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

K&S

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Var inde i en cykelforretning i dag, men jeg gik ud igen, da vejledningen ingen gavn havde. Han kunne ikke anbefale nogen..

Tak!

Mange hilsner
Linnea

Vi har en Yepp Maxi cykelstol og er SUPER glade for den :-) den er lige til at tørre af, hvis den er våd - den bliver ikke kold om vinteren eller varm om sommeren :-) Og den kan bruges af 2, det kræver bare et ekstra beslag, så er den lige til at flytte fra cykel til cykel :-)

Vi har brugt Abus cykelhjelme til Anton - han er lige skiftet til en større :-) 

Anmeld

10. januar 2012

Palaja

Jeg har en BoBike, og den er super 

Den fåes både til foran og bagpå mener jeg. Men den vi har sidder på bagagebæreren. Jeg synes det er en rigtigt god stol.

Anmeld

10. januar 2012

Nea85

K&S skriver:

Vi har en Yepp Maxi cykelstol og er SUPER glade for den :-) den er lige til at tørre af, hvis den er våd - den bliver ikke kold om vinteren eller varm om sommeren :-) Og den kan bruges af 2, det kræver bare et ekstra beslag, så er den lige til at flytte fra cykel til cykel :-)

Vi har brugt Abus cykelhjelme til Anton - han er lige skiftet til en større :-) 

Tak for svar
Hvordan sidder din søn i stolen? Kan han sidde ordentligt med hjelm på, eller er den i vejen? Tænker på det høje "ryglæn"..

Anmeld

10. januar 2012

Nea85

Palaja skriver:

Jeg har en BoBike, og den er super 

Den fåes både til foran og bagpå mener jeg. Men den vi har sidder på bagagebæreren. Jeg synes det er en rigtigt god stol.

Tak for svar

Den har jeg også kigge på, men jeg er meget i tvivl, fordi "ryglænet" ikke er så højt..

Puha, synes det er en jungle uden lige (ligesom alt andet babyudstyr!!)

Anmeld

10. januar 2012

Palaja

Nea85 skriver:

Tak for svar

Den har jeg også kigge på, men jeg er meget i tvivl, fordi "ryglænet" ikke er så højt..

Puha, synes det er en jungle uden lige (ligesom alt andet babyudstyr!!)

Den jeg har er en gammel model, og den sidder hun fint i indtil videre (17 mdr). Men deres nye model er højere i ryglænet... Jeg kan godt lide at den ikke fylder så meget synsmæssigt som nogle stole gør, de er jo kæmpe store  Men det skulle altså også være en af de bedste stole på markedet, og det er jo selvfølgelig det vigtigste...

Anmeld

10. januar 2012

felicity

Nea85 skriver:

Hej med jer!

Tak!

Mange hilsner
Linnea

Bobike bruger vi.. den er bare super

Anmeld

10. januar 2012

Nea85

Palaja skriver:

Den jeg har er en gammel model, og den sidder hun fint i indtil videre (17 mdr). Men deres nye model er højere i ryglænet... Jeg kan godt lide at den ikke fylder så meget synsmæssigt som nogle stole gør, de er jo kæmpe store  Men det skulle altså også være en af de bedste stole på markedet, og det er jo selvfølgelig det vigtigste...

Hehe, jeg tænkte det samme om de høje stole
Man ser mange bobike rundt omkring, så der må jo være noget om snakken

Men samtidig kan det jo være at Yepp er så ny en stol, at der bare ikke er så mange der har købt den endnu..

Anmeld

10. januar 2012

felicity

Nea85 skriver:

Hehe, jeg tænkte det samme om de høje stole
Man ser mange bobike rundt omkring, så der må jo være noget om snakken

Men samtidig kan det jo være at Yepp er så ny en stol, at der bare ikke er så mange der har købt den endnu..

bobike maxi er med højere ryglæn

Anmeld

10. januar 2012

Nea85

felicity skriver:

Bobike bruger vi.. den er bare super

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.