Søger ventetøj (rettet!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. februar 2012

Kay

HeidiØ skriver:

Jeg har den her sommerventekjole til salg .. det er H&M str L.. bruger normalt M, men det blev lige en L denne gang

Det er ikke fordi I ikke må se mit hoved - har bare klippet det væk fordi jeg ser MEGA dum ud! Haha! Lidt forfængelig er man vel altid!

jeg syntes den er rigtig pæn... men kæresten kom gående forbi da jeg kigede på den... og sagde meget bestemt... "DEN køber du ikke! du kommer til at ligne et omvandrende blomsterbed!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

HeidiØ

Kay skriver:

jeg syntes den er rigtig pæn... men kæresten kom gående forbi da jeg kigede på den... og sagde meget bestemt... "DEN køber du ikke! du kommer til at ligne et omvandrende blomsterbed!"

HAHAHA Ja, det lignede jeg vel egentlig så .. Jeg brugte den også kun en gang!

Anmeld

13. februar 2012

Kay

HeidiØ skriver:

HAHAHA Ja, det lignede jeg vel egentlig så .. Jeg brugte den også kun en gang!

ja han siger tingene meget direkte da han kom tilbage snakkede han noget om om den skulle vandes... ja... tror jeg må finde noget uden blomster

Anmeld

13. februar 2012

HeidiØ

Kay skriver:

ja han siger tingene meget direkte da han kom tilbage snakkede han noget om om den skulle vandes... ja... tror jeg må finde noget uden blomster

Sig til ham at andre blir altså MEEEGET stødt over at blive kaldt blomsterbed der skal vandes!!!

Anmeld

13. februar 2012

Kay

HeidiØ skriver:

Sig til ham at andre blir altså MEEEGET stødt over at blive kaldt blomsterbed der skal vandes!!!

den er her med givet videre... tror ik han tager det så tungt... jeg bliver kadt flodhest flere gange dagligt... men altid med et kærligt glimt i øjet

Anmeld

13. februar 2012

HeidiØ

Kay skriver:

den er her med givet videre... tror ik han tager det så tungt... jeg bliver kadt flodhest flere gange dagligt... men altid med et kærligt glimt i øjet

Hehe... det er fuldstændig det samme herhjemme! Sætter stor pris på ærllighed!

Anmeld

13. februar 2012

Kay

HeidiØ skriver:

Hehe... det er fuldstændig det samme herhjemme! Sætter stor pris på ærllighed!

det gør jeg også...

Anmeld

1. marts 2012

Kay

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.