Søger ventetøj (rettet!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.435 visninger
37 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Kay

jeg søger par vente-smæk-bukser i cowboy stof... str. M/L

nogle der ligger inde med det og vil sælge det til mig??

sæger også korte leggins og sommer kjoler...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Kay skriver:

jeg søger strop t-shirts med brede stropper og plads til maven str. M/L

og et par vente-smæk-bukser i cowboy stof... str. M/L

Jeg har mega mange bukser, både lange 3/4 og shorts!  Var det noget måske?  Jeg har lidt forskellige str. så jeg ved ik hvor meget jeg har i lige præcist M/L. Synes størrelsen svinger lidt alt efter hvilket mærke det er! Men kan gå op og rode det igennem, hvis det har interesse!?

Anmeld

11. januar 2012

Angelspot

Kay skriver:

Jeg har lidt forskelligt i en salgstråd, men kan lige vedhæfte lidt billeder her. Ved ikke om det er sådan noget du søger, men det er lige hvad jeg har der minder om. Har dog ingen smækbukser, kun de alm.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. januar 2012

MissTas

Kay skriver:

har to par ventebukser fra H&M.. dog ikke smækbukser, men et par cowboy og et par sorte i str. 40 .. svarende til M/L jeg bruger ikke mine mere og har faks ikke haft dem brugt ret meget ..

Anmeld

11. januar 2012

Kay

Tilmeldt skriver:

Jeg har mega mange bukser, både lange 3/4 og shorts!  Var det noget måske?  Jeg har lidt forskellige str. så jeg ved ik hvor meget jeg har i lige præcist M/L. Synes størrelsen svinger lidt alt efter hvilket mærke det er! Men kan gå op og rode det igennem, hvis det har interesse!?

har alm. bukser og nickers.... og en enkelt nederdel.. men ville gerne havde smæk bukser... sådan en ting jeg altid har sagt at når jeg blev gravid skulle jeg havde smæk-bukser på hihihi....

Anmeld

11. januar 2012

Kay

Angelspot skriver:

Jeg har lidt forskelligt i en salgstråd, men kan lige vedhæfte lidt billeder her. Ved ikke om det er sådan noget du søger, men det er lige hvad jeg har der minder om. Har dog ingen smækbukser, kun de alm.

det er sådannogle som den sorte strop t-shirt jeg søger... jeg er ikke så sart hvad farver angår bare de har de der brede stropper som den sorte

Anmeld

11. januar 2012

Kay

MissTas skriver:

har to par ventebukser fra H&M.. dog ikke smækbukser, men et par cowboy og et par sorte i str. 40 .. svarende til M/L jeg bruger ikke mine mere og har faks ikke haft dem brugt ret meget ..

tak men mangler kun et par smæk-bukser (tror jeg) har 3 par alm. bkser og har købt nogle brugte korte bukser så det mangler jeg ikke

Anmeld

20. januar 2012

Kay

andre med gode bud??

Anmeld

29. januar 2012

Kay

søger stadig...

Anmeld

29. januar 2012

Alexander&Lærke

Jeg har 2 toppe som ligner dem du søger, det er en hvid og en rødlig, Den hvide er købt fra ny og den anden har jeg selv købt brugt. Det er dem fra mamalisios( som jeg så ikke kunne stave til) one side... Kunne det være noget... De har nok lidt fnuller fra vask men fejler ellers ikke noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.