kravlegård eller ej til nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Jonatansmor

Jeg har stemt spild af penge, vi har aldrig haft en kravlegård.

For da han bare var en klat, lå han jo bare der. Så brgyndte han at kravle, men han kravlede ikke så stærkt at jeg ikke kunne indhente ham. Og nu er den håbløs, idag løber han så stærkt alligevel, at det kun er de låste døre der forhindrer ham i at stikke af jævnligt

Jeg havde en teori om at kravlegårde kunne begrænse babys udfoldelsesevner... Meeeeeeeen......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi brugte kravlegården til nr. 2 rigtig meget og havde ikke kunne  undvære den. Det var fint, at der var en sted, at lillesøster kunne være i "fred" og man ikke hele tiden skulle være over.

Anmeld

11. januar 2012

foto på lærred

tanja. skriver:

Ja som overskriften siger piger, vi kan ikke finde ud af om vi skal købe en kravlegård til lillebror eller ej tænker så han havde et pille frit sted for storesøster og jeg kunne lave noget uden konstant at have øjne i nakken

Her tog vi tremmesengen op da hun blev født og så fungerede den som kravlegård indtil hun skulle sove i den (ved nr. 1) Det fungerede helt perfekt.

Hvor langt er der mellem de to børn? Her var vores store pige 3 et halvt da den lille ny blev født og det har slet ikke været nødvendigt med kravlegård. Den store pige er så omsorgsfuld og glad for den lille og det er skønt at de kan ligge på samme niveu (gulvet- på en madras) og "lege" sammen.

Men selvfølgelig hvis den store kun er halvandet eller lign og derfor ikke helt ved hvor forsigtig man skal være, kan det måske være en god ide. Men hvis jeg var dig ville jeg starte med tremmesengen og så se om der overhoved er behov for det.

Tillykke med spiren i maven

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager på lærred, invitationer og wallstickers

Anmeld

29. januar 2012

smokin

vi brugte ikke vores, så jeg ville ikke spytte penge i den ved nr. 2

Anmeld

29. januar 2012

Malthes mor

Vi havde en kravlegård til både nr 1 og 2. Og den var fantastisk.....til opbevaring af alt andet end et barn 

Så jeg har krydset af ved spild af penge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.