kravlegård eller ej til nr 2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: kravlegård eller ej.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.045 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

Koen.

Ja som overskriften siger piger, vi kan ikke finde ud af om vi skal købe en kravlegård til lillebror eller ej tænker så han havde et pille frit sted for storesøster og jeg kunne lave noget uden konstant at have øjne i nakken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Koen.

10. januar 2012

Mille83

tanja. skriver:

Ja som overskriften siger piger, vi kan ikke finde ud af om vi skal købe en kravlegård til lillebror eller ej tænker så han havde et pille frit sted for storesøster og jeg kunne lave noget uden konstant at have øjne i nakken

Vi har stadig Nicolines hvis du vil købe en brugt. 

Mener den kan indstilles i 3 højder, den er hvid og vist nok 80X80 du kan få en grøn madras med og noget til og hænge på skal vi sige for......

400,- Skriv hvis du er interesseret....

Anmeld

10. januar 2012

Koen.

Mille83 skriver:

Vi har stadig Nicolines hvis du vil købe en brugt. 

Mener den kan indstilles i 3 højder, den er hvid og vist nok 80X80 du kan få en grøn madras med og noget til og hænge på skal vi sige for......

400,- Skriv hvis du er interesseret....

Tak for buddet det vil jeg huske, men vi har som sagt endnu ikke besluttet os

Anmeld

10. januar 2012

Mille83

tanja. skriver:

Tak for buddet det vil jeg huske, men vi har som sagt endnu ikke besluttet os

Nej nej men hvis i beslutter jer var det bare et tilbud, den står nede på hendes værelse og fylder, men har bare ikke fået lagt den til salg endnu....

Anmeld

10. januar 2012

Koen.

Op.

Anmeld

11. januar 2012

Fenja09

Nu kan jeg ikke svare på barn nr 2, men vi er begyndt at bruge kravlegården ret meget til vores pige, mest fordi vi har dyr og så er det også rart at vide at man kan ligge hende uden at hun ryger ned fra sofaen osv. Vi kan af gode grunde ikke ligge hende på gulvet

Så jeg kan kun stemme for kravlegård - dejlig opfindelse

/Fenja

Anmeld

11. januar 2012

LR85

Vi skal SÅ meget have en til nummer 2. Skal have et sted a ligge baby når jeg ikke lige kan have ham på armen, og den store ikke skal kunne komme til

Anmeld

11. januar 2012

Alexander071106sMor

Vi har to kravlegårde til rebecca, en nedenunder og en ovenpå. Og dem bruger vi godt nok meget allerede nu hvor hun er 14 dage gammel.Vi havde ikk kravlegård til Alexander, og det var jeg faktisk ret træt af at vi ikke havde. Så stemmer helt klart for at i skal have en

Anmeld

11. januar 2012

SaNiNa

Mangler en svar mulighed et sted mellem bruger den meget og spild af penge.

Vi bruger den, men ikke ret meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.