CmarianN skriver:
Det var da et fantastisk dejligt og opløftende svar at få
Tak!
Har godt ladet mig fortælle, at ikke alle graviditeter er ens, heller ikke hos den samme kvinde. Så det må være derfor folk bliver ved med at få flere børn, man håber vel 
Det har klart været ngoet af en omgang, men kun pga. ødemer. Det har virkelig gjort sit til pinslerne! ØVS! 
Håber væsken forsvinder forholdsvis hurtigt efter fødslen, så jeg kan holde og løfte Junior selv (ligenu er mine håndled så medtaget at jeg ikke kan løfte og dreje mine håndled - de smerter uudholdeligt meget).
Så vil jeg bare prøve at tage det roligt mht amning og håbe på det bedste. Jeg vil sige, at mit indlæg har fået 99% positive tilbagemeldinger, så det er virkelig opløftende 
Knus
Jeg håber da at væsken forsvinder ret hurtigt! Det gør den jo ofte.
Jeg fik rigtig meget ve-drop, hvilket til min store overraskelse, betød at jeg efterfølgende fik endnu mere væske i kroppen, - dog kun de første 2-3 dage efter fødselsen. - Tilsyneladende er en af bivirkningerne med ve-drop væske i kroppen, - men altså jeg kender flere der har fået det uden det medførte mere væske, - men jeg fik lige et hak mere (så heldig var jeg
). Men det gik nu hurtigt væk igen. 
Men hvor kan jeg godt forstå, du er ved at være træt af det! Jeg forstår dog ikke, at din mand ikke bliver indlagt med dig på det ophold, du har fået tilbudt grundet din bmi
. Da jeg fødte fortalte de (på Hvidovre), at manden altid blev indlagt sammen med mor og nyfødt hvis mor ammede, - og vi blev indlagt af flere gange, da jeg skulle behandles for en spinalhovedepine, efter vi var kommet hjem første gang. - og min mand var med hver gang... Du har da også behov for ham, hvis smerten i hænderne ikke forsvinder lige med det samme?
Jeg glæder mig til at følge med på side linjen, og høre hvordan det går!
Jeg er sikker på det hele kommer til at gå så fint!
/Katja