Hvor længe holder din mand/kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

morethanperfect

GønskE skriver:

det kan vi ikke, med mindre jeg ligger helt stille, hverken siger noget eller rører på mig, så kan der gå 3-4 min, ellers ikke men tror bare vi må op og gøre det nogle flere gange på en dag

Heheh okay , det er problematisk så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

GønskE

pastry26 skriver:

Det kommer helt an på hvad for noget sex vi har. Nogen gange er det bare lige nu og her og forholdsvis hurtigt overstået, andre gange kan vi ligge en hel søndag formiddag under dynerne.. 

Kan i ikke lave nogle øvelser sammen der gør, at han kan holde længere...?

så som hvilke? vi har også prøvet at læse om hvordan og hvorledes, men det hjælper heller ikke /:

han selv siger, at det er fordi jeg er helt stram hvergang og altid har været, - for han har ikke prøvet det før med nogen anden og vi har dog været sammen 3 år

Anmeld

10. januar 2012

GønskE

morethanperfect skriver:

Heheh okay , det er problematisk så

ja, synes vi har prøvet meget forskelligt, men man er jo 'vant' til det, så det ikke noget man tænker mere over, men hvis det nu kunne løses ..

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

GønskE skriver:

ja, synes vi har prøvet meget forskelligt, men man er jo 'vant' til det, så det ikke noget man tænker mere over, men hvis det nu kunne løses ..

Nææ .. Jeg er også vant til det her . Det ikke noget der gør noget jo

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

GønskE skriver:

vi har prøvet alt synes jeg, også selvom han trækker sig ud og venter lidt, men kondom, forskellige stillinger, det hjælper bare ikke rigtig. Men kom endelig med ideer

Altså nogle mænd kommer jo hurtigtig uanset hvad man prøver, ellers må i ud i noget tantrasex, hehe Det er stille og roligt hele vejen igennem -

Hvis jeg kan mærke at min mand er ved at komme, skubber jeg ham gerne væk, og sætter et roligt tempo med hånden - ellers er en dildo en god løsning, for så skal han koncentrere sig om mig, og ikke sig selv

Anmeld

10. januar 2012

Lou87

GønskE skriver:

Ja nu hvor emnet var oppe, tænkte jeg, hvor længe holder din mand/kæreste, eller bare hvor længe i har sex af gangen, i det hele taget?

For min kæreste holder kun 2 min, det kan godt være ret irriterende. Vi har været helt nede på 20 sek.

Og det selvom der går en uge eller kun 1 dag, selv hvis vi gøre det to gange på en dag ..

Kom frisk

Hmm, alt efter hvor lang tid der går imellem..
Men synes nu stadig hvis vi li sænker tempoet, så ka han da godt li holde lidt længere selvom det er lidt tid siden

Men ved min venindes kæreste har samme problem, de bruger en penis ring - der gør han holder længere. Har i prøvet det ??

Anmeld

10. januar 2012

GønskE

morethanperfect skriver:

Nææ .. Jeg er også vant til det her . Det ikke noget der gør noget jo

præcis

Anmeld

10. januar 2012

celkt

GønskE skriver:

så som hvilke? vi har også prøvet at læse om hvordan og hvorledes, men det hjælper heller ikke /:

han selv siger, at det er fordi jeg er helt stram hvergang og altid har været, - for han har ikke prøvet det før med nogen anden og vi har dog været sammen 3 år

jeg mener, der er en teknik med at presse sammen for sædlederen nederst på penis, over testiklerne, når han er lige ved at komme. Det forhindrer sædafgang. Det er noget, der skal trænes, både når han hygger alene, og sammen med dig.

Det gør ikke ondt, (det er jeg i hvert fald ret sikker på... &nbsp Jeg læste om det et sted, og at træne det, skulle 'lære' ham at være mere udholdene...

Anmeld

10. januar 2012

pastry26

GønskE skriver:

Jeg tænker sådan noget stop-leg agtigt noget. Fx. ved at han stopper og trækker sig ud lige før det bliver alt for godt, og når han er kølet lidt ned, så fortsætter i.. og sådan gentages det indtil han kan kontrollere sin orgasme.. 

Jeg ved godt det er lidt teknisk og ikke særligt romantisk og I kommer nok til at gentage øvelsen 117 gange før det giver et resultat, men det er da et forsøg værd 

Anmeld

10. januar 2012

B&J

Her hjemme er det lige omvendt det kunne være skønt med et hurtigt knald men nej det findes ikke..

min 25minutter max 1½-2timer hihihihih

de 25 minutter er hvis der er gået en uge imellem hvis vi gør det mere tit jo længre går der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.