Hvor længe holder din mand/kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.574 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. januar 2012

GønskE

Ja nu hvor emnet var oppe, tænkte jeg, hvor længe holder din mand/kæreste, eller bare hvor længe i har sex af gangen, i det hele taget?

For min kæreste holder kun 2 min, det kan godt være ret irriterende. Vi har været helt nede på 20 sek.

Og det selvom der går en uge eller kun 1 dag, selv hvis vi gøre det to gange på en dag ..

Kom frisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

anynom

GønskE skriver:

Ja nu hvor emnet var oppe, tænkte jeg, hvor længe holder din mand/kæreste, eller bare hvor længe i har sex af gangen, i det hele taget?

For min kæreste holder kun 2 min, det kan godt være ret irriterende. Vi har været helt nede på 20 sek.

Og det selvom der går en uge eller kun 1 dag, selv hvis vi gøre det to gange på en dag ..

Kom frisk

Altså hvis der er gået lang tid mellem (f.eks her da jeg var indlagt 7 uger), så holder han måske 5 minutter, men ellers er det 15-20 minutter - rekorden er 65 minutter, nøj hvor følte vi os begge brugte "dernede" bagefter =D

Anmeld

10. januar 2012

morethanperfect

GønskE skriver:

Kom frisk

Det samme her ... Men så må man bare lave alt mulig andet for det ikke sker

Anmeld

10. januar 2012

Darling<3

Det var sørme ikke længe din mand holder, har du prøvet at stoppe ham eller sætte tempoet ned??

Her holder han indtil jeg "giver lov" - som regl sker det efter 30-50 minutter

Anmeld

10. januar 2012

GønskE

JulieWH skriver:

Altså hvis der er gået lang tid mellem (f.eks her da jeg var indlagt 7 uger), så holder han måske 5 minutter, men ellers er det 15-20 minutter - rekorden er 65 minutter, nøj hvor følte vi os begge brugte "dernede" bagefter =D

hold da op, det også længe

Anmeld

10. januar 2012

Steph_Laurits

Det er ret forskelligt faktisk.
Han holder ikke ret lang tid hvis jeg bevæger mig med når vi er igang. Så kan han ikke kontrollere det ;-)

Anmeld

10. januar 2012

GønskE

morethanperfect skriver:

Det samme her ... Men så må man bare lave alt mulig andet for det ikke sker

det kan vi ikke, med mindre jeg ligger helt stille, hverken siger noget eller rører på mig, så kan der gå 3-4 min, ellers ikke men tror bare vi må op og gøre det nogle flere gange på en dag

Anmeld

10. januar 2012

pastry26

Det kommer helt an på hvad for noget sex vi har. Nogen gange er det bare lige nu og her og forholdsvis hurtigt overstået, andre gange kan vi ligge en hel søndag formiddag under dynerne.. 

Kan i ikke lave nogle øvelser sammen der gør, at han kan holde længere...?

Anmeld

10. januar 2012

GønskE

Darling<3 skriver:

Det var sørme ikke længe din mand holder, har du prøvet at stoppe ham eller sætte tempoet ned??

Her holder han indtil jeg "giver lov" - som regl sker det efter 30-50 minutter

vi har prøvet alt synes jeg, også selvom han trækker sig ud og venter lidt, men kondom, forskellige stillinger, det hjælper bare ikke rigtig. Men kom endelig med ideer

Anmeld

10. januar 2012

GønskE

StephanieJ skriver:

Det er ret forskelligt faktisk.
Han holder ikke ret lang tid hvis jeg bevæger mig med når vi er igang. Så kan han ikke kontrollere det ;-)

lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.