Jeg har brug for nogle svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Bare rolig, det tror jeg bestemt ikke du skal! Nogle gange kan positive ændringer i ens liv hjælpe!! 

Har jo en drøm om at nu skal dethele op og køre og når baby så kommer skal jeg selvfølgelig være obs men at det kommer til at ændre det hele for mig. Den positive retning! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Ansemusen

Kontakt evt. Gunna Hesselbjerg (dygtig psykoterapeut med speciale i efterfødselsreaktioner og forebyggelse af dette) samt angst, seksuelt misbrug mm. Hun er SÅ dygtig og den mest engagerede terapeut jeg har oplevet - hun er der også udenfor arbejdstid, hvis det brænder på!

Så hvis du bor i København eller har mulighed for at tage til Helsingør, så har hun konsultation begge steder!

http://www.ghesselbjerg.dk/

Anmeld

10. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Har jo en drøm om at nu skal dethele op og køre og når baby så kommer skal jeg selvfølgelig være obs men at det kommer til at ændre det hele for mig. Den positive retning! 

Det var det jeg troede. Jeg troede at jeg ville blive så lykkelig for at blive Mor, at jeg ville have det godt. Men sådan blev det ikke. Så kom i gang med terapi, så skal det nok gå fint

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det var det jeg troede. Jeg troede at jeg ville blive så lykkelig for at blive Mor, at jeg ville have det godt. Men sådan blev det ikke. Så kom i gang med terapi, så skal det nok gå fint

Ja okay så det nok meget godt med noget terapi, heldigvis kender minpsykolog mig godt og jeg har et super forhold til hende!! 

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Kontakt evt. Gunna Hesselbjerg (dygtig psykoterapeut med speciale i efterfødselsreaktioner og forebyggelse af dette) samt angst, seksuelt misbrug mm. Hun er SÅ dygtig og den mest engagerede terapeut jeg har oplevet - hun er der også udenfor arbejdstid, hvis det brænder på!

Så hvis du bor i København eller har mulighed for at tage til Helsingør, så har hun konsultation begge steder!

http://www.ghesselbjerg.dk/

Oki tak! :-)

Anmeld

10. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Det kan være det hele ændre sig når du har bebse i armene! :-) 

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det håber jeg virkelig!!!   Tusind tak fordi du gad bruge din tid.

Anmeld

11. januar 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Måske - men det ville være noget af et sats at tage, når man tydeligt kan mærke at der er nogle ting man skal have taget fat på!

Men selvfølgelig behøver ens frygt ikke at blive til virkelighed

Anmeld

11. januar 2012

Ansemusen

Anonym skriver:

Oki tak! :-)

Du kan bare skrive privat til mig hvis du har nogle spørgsmål. Fik selv en efterfødselsreaktion!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.