Jeg er en pige på 25 år som desværre igennem de sidste 5 år har haft depressioner ón ans off, jeg begyndte at dyrke meget motion og det har virkelig gjort en masse for mig..
Men så blev jeggradvis hvilket er helt fantastisk dog kastede jeg op i godt 10 uger og kunne derfor ikke komme til træning, nu har humøret vendt fuldstændig og de sidste 3 dage har je virkelig været nedtrykt.
Jeg er begyndt til træning igenne håber a kunne nå at rette op på tingene så jeg ikke skal på medicin, og ringe til min psykolog og får en tid hos hende.
Men hvorfor mig, er der nogen som kan fortælle mig om depressionerne bliver færre med alderen. Jeg føler mig som en fiasko, og har meta meget skyldfølelseoverfor min kæreste som støtter mig 200 % men hvad nu hvis han bliver træt af mig jeg elsker ham overalt på denne jord!!!
Alt det jeg i sidste uge glædede mig til med baby frygter jeg nu for hvad hvis jeg ikke er god nok..
Undskyld det lange indlæg, håber på nogle vil svarer mig.. Undskyld de mange stavefejl skriver fra min iPad!
Anmeld