Hormon-flip.... hvor længe efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2009

wamse

hmm jeg tuder stadig efter 16 år, så det har lange udsigter ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2009

1977

Profilbillede for 1977
Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger.

Mit spørgsmål går på, hvor længe efter i havde født havde i tudeflip pga hormoner???

Jeg er normalt ikke den type der tuder, over ingen ting. Var heller ikke på nogen måde påvirket under graviditeten.

Men nu tuder jeg over ingenting... og jeg mener virkeligt over INGENTING...!! Jeg har i aften siddet og tudet over x-faktor, fordi de fik noget positivt at vide. Generelt så tuder jeg over alle programmer, især hvis de indebærer børn, gravide, fødsler, babyer, sygehuse, barnevogne, dyr, osv....

Jeg har sågar formået at tude over ringenes herre!!!

Please fortæl mig at det bare er en periode, og at jeg ikke er blevet til en kronisk tude-prinsesse

Knus Pernille

Min er lige blevet 3 år og jeg tuder stadig Det er ikke homoner, men moderskabet

Anmeld

9. marts 2009

DK

Hej

Jeg tuder også stadig og Kirstine er 5 år nu. Når jeg spørger andre jeg kender, så kan de ikke rigtigt genkende dette, så jeg er da SÅ glad for at i herinde kan!!!

Jeg bekymrer mig nu kun om, om det bliver værre igen efter 2. barn???

Men ellers har jeg vænnet mig til også at græde til X-factor, Oprah, alt med fødsler og begravelser, min datters fødselsdag og lign.

Altså.

Anmeld

9. marts 2009

charlottekri

jeg vil også mene at det er moderskabet, der får dig til at tude, for det med hormonerne er på fjerdedagen efter fødsel, hvor det går helt amok

Anmeld

9. marts 2009

Mutti2

Hehehe.... hvor er det dejligt at høre at jeg ikke er ene og alene med mine tudeflip

Jeg har lige nu et af de slemme efter at have set en fødsel i "Hospitalet". Følelsesmæssigt ryger man jo lige selv tilbage til da man selv fik lov til at opleve det største der findes: at blive mor!!!
(Uhhh jeg glæder mig til det bliver min tur næste gang &nbsp

Nøj hvor jeg håber det ikke fortsætter, med at jeg er så blød til hun bliver 18 hehe.... Hun kan jo ikke gøre noget som helst uden at jeg tuder!! Her til aften var det at hun sugede hendes spaghetti ind i munden, det var bare SÅ sødt, at mor satte sig til at tud-brøle. Jeg synes godt nok til tider at det er pinligt at jeg tuder sådan over ingenting!! ISÆR når jeg ser film i klassen og så begynder at hulke

hihi...

Knus til alle de blødhjertede mødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.