Hormon-flip.... hvor længe efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.771 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

Mutti2

Hej Piger.

Mit spørgsmål går på, hvor længe efter i havde født havde i tudeflip pga hormoner???

Jeg er normalt ikke den type der tuder, over ingen ting. Var heller ikke på nogen måde påvirket under graviditeten.

Men nu tuder jeg over ingenting... og jeg mener virkeligt over INGENTING...!! Jeg har i aften siddet og tudet over x-faktor, fordi de fik noget positivt at vide. Generelt så tuder jeg over alle programmer, især hvis de indebærer børn, gravide, fødsler, babyer, sygehuse, barnevogne, dyr, osv....

Jeg har sågar formået at tude over ringenes herre!!!

Please fortæl mig at det bare er en periode, og at jeg ikke er blevet til en kronisk tude-prinsesse

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Pia.

Kære tude prinsesse

Velkommen i klubben *SS*

Du kan godt begynde at vende dig til dit nye jeg for det forsvinder ikke bare sådan lige...

Jeg kan græde over en tegnefilm, en reklame der er lidt for sød, hvis jeg er rigtig glad så græder jeg også, hvis nogen klapper højt (lyder åndsvagt, men det gør jeg altså) hvis mine børn viser mig noget de har lavet, hvis jeg savner dem, ja der skal intet til ...

Knus Pia, som bare tror du er ved at blive som "os andre, mødre"

Anmeld

6. marts 2009

Tynen

Skulle det være stoppet igen??!

Anmeld

6. marts 2009

Lusi

Ja jeg er ked af at sige det (tuder dog ik lige pt ), men jeg har det også stadig og min datter bliver 9 måneder på tirsdag.

Jeg kan virkelig også tude over ingenting og ja gør det også til x-faktor, når de får positiv respons, hvis jeg selv får det, over reklamer og stort set ALT andet

Anmeld

6. marts 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Skulle det være stoppet igen??!

Tynen, det er jo "nye" homoner du døjer med

Anmeld

6. marts 2009

BellaT

Du er nok blevet en kronisk tudeprinsesse... Desværre. For det er da belastende!
Hos mig når tårerne sjældent at komme frem, men hold da op, hvor jeg synker mange mange gange ind imellem. For at holde tårerne væk.
Jeg kan ligesom PiaR også blive rørt over noget så åndssvagt som klappen... Og min dreng der griner eller pjatter, tegnefilm osv.
Desuden er jeg blevet (endnu mere) meget følsom overfor de forfærdelige ting der sker i verden.
Det hører nok bare med til det at være mor. Ihvertfald for nogle af os.
Det er traaaaals, men man kan da virkelig mærke at man lever.

Helle......

Anmeld

6. marts 2009

Mutti2

EJJJJJ.... Det kan i ikke mene Jeg havde hørt at det kun var op til 1 år, og nu sidder jeg her og er mor til en smuk pige på 14 mdr, så jeg regnede med at det var snart overstået

ÆV ÆV.... Jeg kan slet ikke holde mine tårer tilbage, heller ikke når den lille gør noget nyt/eller bare i det hele taget når vi hygger.

Nå vi om aftenen sidder og ser fjernsyn sidder hun hos mig, når hun så kan høre at jeg sidder og små-hulker, vender hun sig, og stirrer mig lige ind i øjnene, vender sig igen, og 2 min senere sidder hun igen og stirrer med hendes store smukke blå øjne, lige ind i mine.... nogen gange grinér hun, andre gange kigger hun spørgende på mig og en sjælden gang har hun grædt. Jeg tror seriøst hun tænker, at jeg er en stor tude prinsesse!!!

Ej, æv.... hvorfor skal man tude sådan over ingen ting.

Men tak for jeres morsomme indlæg

Knus Tude prinsessen

Anmeld

6. marts 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Tynen, det er jo "nye" homoner du døjer med

Elg

Anmeld

6. marts 2009

Loggidut

det stopper aldrig...jeg kan tude hvis ambulancen drøner forbi mine vinduer...og nu bor jeg lige der hvor ambulancerne skal forbi for at nå Thisted og den vej ud af

Anmeld

7. marts 2009

JonTri

Ja det stopper sgu ikke - desværre. Den værste tudereklame jeg kender, er den der fra Pampers, hvor de synger happy birthday - bruger nu pampers til sønnike.
Frygter sgu når jeg skal valse op af et kirkegulv.... tuder næsten ved tanken.

Så væn dig til dit nye jeg... Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.