mor er sååå trætt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

lounika

Babyklar skriver:

heller ikke mig !! det smadder hårdt i det man plejer at få ens nattesøvn ..

men har du læst om tingerspring, på den måde kan du jo læse dig lidt til det, os se om det er det Jonas evt gennemgår..

ja jeg har en aaps på in fon med tiger spring og det er det ikke pt ... så det ikke derfor desværre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Tulle28

lounika skriver:

min søn er nu næsten 6,5 mdr og il bestemt ikke lasi sin mor få søvn..

de sidste 3-4 mdr har han været svær at putte.. han får flaske med i send og falder nogle gange i søvn lige efter den .. også går der 30 min så vågner han igen og græder. han bliver puttet i egen seneg ( startet vi på juleaften)  og det går oki.. men han vågner 10-20 gange vær nat tror jeg og jeg må ind ti ham ..  2-4 gange spiser han om natten hmmm... flaske ca 100-150 ml..  

nogle gange kan min krop ikke mere og han komme ind i mitten og sover men det gør ingen forskæl på hans vågn op tid og ikk kan sove.. mor sover bare dorliger når han putte ved siden af for så skal jeg lægge på min hofte som ikke er så go.. 

jeg er ved at være så træt jeg nogle gange tuder når jeg har gået frem og tilbage med ham halvdelen af natten ... nogle gange skal have bare have sutten eller mad også sover lidt igen ander gange skal hav vukkes i dynen neten i senegen og virker det ikke og han stadi skriger tager jeg ham op og går med ham i mine arme hvilket har givet mig en tennis albuge nu af og gå med ham for meget  ( han vejer 10 kg) 

hvordan pokker får jeg ham til at sove meget mere

Hvis I ikke allerede har fået tjekket ører hos ørelægen, så synes jeg I skal skynde jer at få en tid (kræver ikke henvisning fra lægen).

Anmeld

11. januar 2012

lounika

Tulle28 skriver:

Hvis I ikke allerede har fået tjekket ører hos ørelægen, så synes jeg I skal skynde jer at få en tid (kræver ikke henvisning fra lægen).

takk for rådet men det er blevet tjækket  3 januar og der var intete og han har været ved keopraktor.. hmm så ved snart ikk

Anmeld

11. januar 2012

Saram

Jeg havde samme problem med min datter. Min sp kom da hun var 6 mdr. (hun er 7½ nu) og der sagde hun at jeg simpelthen skulle droppe natflasken. Fordi at hun vågnede egentlig ikke fordi hun var sulten, men fordi hun synes det var hyggeligt.

Det var svært at kvitte flasken, men jeg gjorde det at jeg simpelthen gik ind og gav hende sutten i stedet for flasken og til sidst faldt hun i søvn.. Nu virker det. Og nu når hun vågner om natten har hun lært at hun selv skal falde i søvn når jeg har givet hende sutten.

Anmeld

13. januar 2012

lounika

Saram skriver:

Jeg havde samme problem med min datter. Min sp kom da hun var 6 mdr. (hun er 7½ nu) og der sagde hun at jeg simpelthen skulle droppe natflasken. Fordi at hun vågnede egentlig ikke fordi hun var sulten, men fordi hun synes det var hyggeligt.

Det var svært at kvitte flasken, men jeg gjorde det at jeg simpelthen gik ind og gav hende sutten i stedet for flasken og til sidst faldt hun i søvn.. Nu virker det. Og nu når hun vågner om natten har hun lært at hun selv skal falde i søvn når jeg har givet hende sutten.

jonas vågner selv om han har sutten så prøver vi at give en tår vand men ikke nok synyes han.. så græder han samme tid med han små sover  vi prøver at nysse . give sut .. vippe .. alt muligt men han bliver ved til flasken kommer .. ??? hmm...  de sidste 3 nætter har han sovet ved os igen og der med vågnet lidt fære gange end 20 så vi måske på 10 gange og spist 2 flasker med 3 timer mellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.