min søn er nu næsten 6,5 mdr og il bestemt ikke lasi sin mor få søvn..
de sidste 3-4 mdr har han været svær at putte.. han får flaske med i send og falder nogle gange i søvn lige efter den .. også går der 30 min så vågner han igen og græder. han bliver puttet i egen seneg ( startet vi på juleaften) og det går oki.. men han vågner 10-20 gange vær nat tror jeg og jeg må ind ti ham .. 2-4 gange spiser han om natten hmmm... flaske ca 100-150 ml..
nogle gange kan min krop ikke mere og han komme ind i mitten og sover men det gør ingen forskæl på hans vågn op tid og ikk kan sove.. mor sover bare dorliger når han putte ved siden af for så skal jeg lægge på min hofte som ikke er så go..
jeg er ved at være så træt jeg nogle gange tuder når jeg har gået frem og tilbage med ham halvdelen af natten ... nogle gange skal have bare have sutten eller mad også sover lidt igen ander gange skal hav vukkes i dynen neten i senegen og virker det ikke og han stadi skriger tager jeg ham op og går med ham i mine arme hvilket har givet mig en tennis albuge nu af og gå med ham for meget ( han vejer 10 kg)
hvordan pokker får jeg ham til at sove meget mere
Anmeld