I behøver ikke læse alt det her til ende...men skal altså lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

Anonym trådstarter

af med hvad min uge har indeholdt, for den har godt nok været noget...hmmm...op og ned!
Og jeg vælger lige at være så ano som jeg kan, for jeg vil under ingen omstændigheder udlevere nogen overhovedet. men mon ikke i godt ved hvem jeg er alligevel...

Altså, hvor skal man næsten begynde???

Mit nye job, i ved jo hvor vigtigt det er for mig, og jeg er virkelig også lykkelig for det, og shit det er konkurencepræget.
For at gøre en virkelig lang historie lidt kortere, så handler det om at vi var 3 nye piger som startede lige i rumpen af hinanden, først mig, så en pige mere (lad os kalde hende x) og derefter en pige mere (som jeg så vælger at kalde Y).

Jobbet handler jo om at ringe rundt for firmaer, og booke møder, for nogle konsulenter som drøner land og rige rundt, vi har et mål, og så vidt jeg kan gennemskue ligger målet på ca. 5 møder om dagen, d.v.s. at jeg helst skal opnå at booke 5 møder pr. dag, lidt afhængig af hvad firma jeg er ansat til at ringe på (man bliver ansat dag til dag), men mine mål har lagt på 5 møder pr. dag, på de firmaer jeg har været ansat. Så mit mål har lagt på 25 møder pr. uge ind til nu, og nu har jeg ca. været ansat i 3 uger.
Jeg har virkelig knoklet, for en undskyldning for at stikke mig fyresedlen skulle de ikke have, jeg har virkelig forsøgt at knokle mig frem til mine mål, selv om det slet ikke er noget de forlanger af de nyansatte, men mine mål ville jeg nå, og som sagt så gjort. 1 uge nåede jeg 100%, anden uge 104% og den her uge, nåede jeg heldigvis lige op på 100% igen, så jeg ved godt jeg har mit på det rene, og de ikke sådan lige har i sinde at fyre mig, når nu jeg kan opnå mit mål, som nybegynder.

men!

2 dage efter mig, startede X, som jeg nævnte før, og ugen efter startede Y, et par virkelig søde piger, men altså...X var virkelig tung at få igang, de andre piger knoklede for at lære hende det hun skulle vide, og forstå, men det var bare som om det aldrig helt ville trænge ind i knoppen på hende, hun var en virkelig sød pige, og selv om hun var lidt tung at danse med, så var hun sgu sød og rar! hun forsøgte og forsøgte...alt imens at Y så startede op, Y bookede hendes første møde, allerede på 3. opkald, fantastisk dygtigt, vil jeg sgu nok mene...men dagen efter var hun bare helt og aldeles knust...hun kunne under ingen omstændigheder trykke nummeret ind på de folk hun skulle snakke med, og det var som om klappen var gået helt ned, hun græd som en pisket, og måtte erkende at jobbet ikke var for hende, hun følte det var falsk, og ja, der var mange forklaringer...men enden blev at Bosserne måtte sige farvel til hende, og hun luskede stille og roligt afsted...

aj det her bliver en lang smørre...
Da hun valgte at gå, ja så blev jeg da sådan lidt...hmmm, spekulativ, ja ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det...men jeg blev sgu lidt underlig over det, ked af det agtig.
I går, så hev bosserne så X ind, som ellers havde sat over for mig, og kæmpet en kamp, for ikke at lyde som om hun læste op af et manuskript, og måtte erkende at hun nok ikke voksede med opgaven, og derfor måtte sige farvel til hende. Jeg var så optaget af min opgave at jeg intet ænsede før hun stod foran mit bord, grædende og sagde farvel...
Jeg blev simpelthen så paf, at jeg ikke anede hvad jeg skulle sige...og jeg fik sgu selv helt tårer i øjnene..og hele dagen faldt bare fra hinanden...

Lige nøjagtigt på det her job, der skal man bare have glæden og positiviteten med sig på jobbet...det er helt sikkert, ellers kan man intet få booket, og jeg gik totalt på off-mode, og turde næsten ikke at løfte røret for at snakke med den næste person i telefonen...
Heldigvis opdager hende kolegaen som sidder over for mig det, og prikker en af bosserne på skulderen, og får sagt til hende, at hun nok lige er nød til at hanke lidt op i mig, og fortælle mig hvor jeg lige som er placeret i firmaet...når to nye stopper inden for samme uge, kan man sgu godt ryste i sin grundvold, og jeg har jo virkelig knoklet for at opnå det jeg skal...

Nå men Bossen kommer så over, og klapper mig på skulderen, og nævner at nu skal jeg slappe af igen, for det omhandlede bestemt ikke mig, at X blev fyret, du gør jo lige hvad vi gerne vil have du skal gøre...sådan ca. fik hun det sagt...men det var sgu som om det aldrig helt røg ind under huden på mig...og jeg har ellers lagt som en at eliterne på det firma jeg har ringet for, men i går gik det bare helt amok, jeg fik kun 4 møder, hvor jeg mange af de andre dage har lagt på mellem 7 og 8 møder.Min dag var bare ødelagt...og jeg trængte bare så meget til at komme hjem til Michael...flere gange satte jeg mig ud på lokummet og forsøgte at skrive til ham, men jeg kunne slet ikke få skrevet ordene ned...og se bare hvor meget det her fylder!
Jeg var hunderæd, virkelig bange for at det blev min tur næste gang...og sker det, så er vi sgu faktisk solgt, for så ramler økonomien bare...alt det ved i jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Anonym trådstarter

I dag startede dagen sgu også sådan lidt la la...jeg ved ikke helt hvad det lige var der ramte mig, men...til middag havde jeg kun opnået 4 møder og en enkelt gang var bossen henne og sparke til mig og sige...så ret dig op og begynd at snakke til dem som du plejer, frem med gejsten! Jeg hørte godt at bossen som sidder oven på hvor jeg også har mit skrivebord, blev ringet op, af overbossen som så sidder neden under, og jeg hørte også godt hun sagde, ja men nu går det jo lige så godt, så tør du det...
Så kom hun sgu over til mig, og siger så...vi har snakket...og så rystede jeg bare som espeløv, jeg var så sikker på jeg lige fik prikket på skulderen...men så fortsatte hun, og sagde...om at du lige skal flytte neden under, for de to andre som ringer for samme firma som dig, har ikke lavet nogen møder, så vil du ikke lige sætte dig neden under og ringe derfra så de kan høre hvad det er du siger, for du er dølme knald god til at ringe på den her opgave...HURRAAAAAAAAAAAA......de to som jeg skulle sidde med, har været i firmaet i henholdsvis 1 og snart 2 år, og kender metoderne ud og ind...og så sætter de lille dumme mig til at være forgangsmand for dem, så de kan lytte lidt på hvordan jeg gør

JEG VAR PAF! Jeg var så sikker på jeg stod med det ene ben ude af deres dør, og så får an sådan et skulderklap...

nå jeg satte mig ned, og så skete miraklet sgu, i løbet af en time, så lavede jeg lige 4 møder, og hende som havde været anst i 1 år, ringede op (ja til hvem aner jeg ikke) og sagde, jeg skal dælme love for vi har fået baghjul nu!

Jeg var bare så glad, for ikke nok med jeg fik mit skulderklap, så nåede jeg også mine 100 % for den her uge, og så vidt jeg har forstået, så er der ingen nybegyndere endnu, som har opnået fuldt mål gennem de første 3 uger før!
Og da vi så gik op for at drikke fyraftensøl (noget de gør hver den første fredag i måneden) siger overbossen så til mig, nååååå nåede du dine 100%, og jeg jublede jo og svarede ja, og så siger hun: Så min pige, så bliver det alvor nu, for nu ved jeg hvad du kan, så du kender dine mål fremover, så velkommen i firmaet....

fåååårk, jeg kunne dø over det, jeg er så lykkelig, og glad for jeg ikke endte som en af de andre nye...peeeeew. Det her har været den værste uge, samtidig med det også har været den bedste...ja jeg kan slet ikke forklare det, min mave har kørt op og ned, og jeg har haft kvalme, og jeg har jublet!

aj sorry det blev så langt, og kan sgu godt forstå hvis nogen hoppede af i farten. Var bare lige nød til at få det ud på en eller anden måde!

Anmeld

6. marts 2009

mor til en del

Sikken et pres at være udsat for, du er dælme for sej...

Jeg tager hatten af for dig, og tror på at du har fundet en hylde hvorpå du kan fungere, men husk ikke at lade dig påvirke af de dage hvor det ikke lige kører, du kommer jo op på hesten igen....

Og husk nu af forkæle husfaderen

Lisbeth.

Anmeld

6. marts 2009

Tikki

weeeee hvor vidunderligt - troede sgu lige den var helt gal . Superdejligt at gå på weekend med det skuldreklap godt gået du!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.