arhhh..så sov dog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

625 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

Tikki

Ja, jeg ved godt der er x-faktor, men jeg bliver altså lige nødt til at høre jer om noget. Hvordan sover jeres unger for tiden? Har vi noget tigerspring eller noget?

Jeg er ved at blive vanvittig. Nu har hun fået dræn i ørerne og for første gang i mange mange måneder har vi en datter, der er ovenud glad og sjov HVER dag siden søndag aften - det er altså mange dage i træk og det tror jeg aldrig vi har prøvet. weeeehh

Men søvnen - den er fuldstændig hallo. Hun vågner hver nat 20 gange og hyler og skriger - det kan godt vare i 2-3 timer, hvor hun gang på gang rejser sig op og skriger. Hun stopper når vi lægger hende ned, men begynder igen efter 5 minutter. Manden er stort set rykket ud på sofaen, som står lige udenfor hendes dør, så han ikke skal gå så langt for at lægge hende ned. Vi har prøvet at lade hende skrige, men det gør det hele værre.....Vi har jo været igennem en periode på 2 måneder magen til for 6-7 måneder siden - jeg holder ikke til det så lang tid igen.......Er det noget I oplever/har oplevet så voldsomt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Tynen

Altså nu har vi jo så kun lige fået det i, og for første gsng i flere måneder vågnede jeg til en snakken og grinen inde fra sengen af og ikke skrig og skrål som hun plejer at udbryde med det samme hun slår øjnene op.

MEN - Hun sover dælme ikke særlig meget.
Hun kom i seng kl. 20 igår og regnede med at hun ville tage 12 timer nu da hun ingen middagssøvn havde fået + alt det er var sket.
Men allerede 615 stod vi op.

Hun har faktisk været umulig at putte til middag og nægtede bare at sove.

Måske er jeg ikke lige den rette til at svare, da jeg ikke ved hvor meget det egentlig har med det dræn at gøre.. Ville bare lige give mit besyv med

Anmeld

6. marts 2009

Tikki

Det burde jo ikke have noget med drænet at gøre - det skulle jo netop gøre det bedre. Derfor ved jeg jo også nu, at det ikke er ørerne....men så er det bare jeg så spørger: hvad f...... er det så? Jeg bliver skør, gør jeg...arhhhhh

Anmeld

6. marts 2009

Susan1978

ja jeg ved det altså ikke.. men sovning er også en by i rusland her..

han er super sød og glad om aftenen ikke fordi han er så sur og han brokker sig heller ikke så meget når han kommer i seng.

men kan vågne flere gange om natten og står allersenest op kl 530........

Det er vi bare ikke vant til overhovedet..

så måske der er noget tigerspring.. det må godt snart stoppe.. er træt af at stå så tidligt op i weekenden..

Susan

Anmeld

6. marts 2009

Tikki

Jamen lige præcis - her står vi også op for fanden får sko på. I morges stod der 4.23...øv øv øv øv øv

Anmeld

6. marts 2009

Rasmine

Jeanette skriver:

Det burde jo ikke have noget med drænet at gøre - det skulle jo netop gøre det bedre. Derfor ved jeg jo også nu, at det ikke er ørerne....men så er det bare jeg så spørger: hvad f...... er det så? Jeg bliver skør, gør jeg...arhhhhh

Har I prøvet at lade hende skrige, fremfor at fare hen til hende ved mindste kny?

Anmeld

6. marts 2009

Rasmine

Her sover Razz fra ca 19.30-07/08.
Og ca 3 timer til middag.

Anmeld

6. marts 2009

Loggidut

OMG....ja...vi døjer, men på en lidt anden måde, her er det et lykkeligt barn, som tramper og danser i ehndes seng, hun fjanter og griner...og klokken sniger sig mere og mere hen ad halv elleve om aftenen inden hun finder ro.
Det er så belastende, for den der aftenro sammen med manden, den mangler jeg!
Og i dag...for første gang længe, der sov hun omgående, så snart hun ramte puden!

så nu har jeg sagt det...3....2....1..... så vågner hun sgu nok!

Anmeld

6. marts 2009

Tikki

Mebach skriver:

Har I prøvet at lade hende skrige, fremfor at fare hen til hende ved mindste kny?

Som jeg skriver, så ja, men det gør det hele meget værre og så tager det hele dobbelt så lang tid

Anmeld

7. marts 2009

bette

Jeanette skriver:

Som jeg skriver, så ja, men det gør det hele meget værre og så tager det hele dobbelt så lang tid

måske det bare er første dag i prøver det.. at hun går helt amok...
jeg gjorde nemlig det samme med mikkel.... damn en kamp.. men allerede dagen efter gav han tidligere op og til sidst brokkede han sig ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.