hvad skal lillesøster hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Sakris

Elsker navnet Clara/klara lige gyldigt hvordan det staves. Min venindes søn hedder Luca, så nu kan jeg jo ikke lade være med at se det som et drengnavn. Men elsker navnet Filucca (selvom det jo så ikke er det samme)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Lærke og Clara synes jeg lyder bedst

Anmeld

11. januar 2012

Giraffen

LotteN skriver:

Vi er jo så igang med navnejagten til lillesøster. og tænkte det kunne være sjovt at høre hvad i tænker om de navne vi har overvejede - hvad hælder i mest til

Storesøster hedder Lærke, hvis det har noget at sige

Mit favoritnavn er helt sikkert Luca

Men jeg synes at Lærke og Clara passer bedst sammen - faktisk synes jeg Lærke og Klara passer bedst sammen rent melodisk og stavningsmæssigt....

Merle og Lærke er næsten lidt for meget fuglenavne, altså så er det betydningen der er bindeleddet og ikke navnene og deres lyd i sig selv

men fine navne alle tre

Anmeld

11. januar 2012

Pige2009

LotteN skriver:

Vi er jo så igang med navnejagten til lillesøster. og tænkte det kunne være sjovt at høre hvad i tænker om de navne vi har overvejede - hvad hælder i mest til

Har svaret Merle, da det har to stavelser og ender på -e ligesom storesøster. Dermed passer det i min optik bedst til...

Anmeld

11. januar 2012

hende-nanna

Jeg synes alle tre navne er såå fine, men når I har en Lærke i forvejen ville jeg vælge Clara, så det har jeg stemt 

Anmeld

11. januar 2012

Mor til Ella

LotteN skriver:

Har stemt Clara Var på min liste dog med K men manden blev ikke overbevist

Anmeld

11. januar 2012

M (:

Jeg har også stemt Clara - et navn jeg også ville overveje til en evt. kommende datter (bare ærgeligt at min gode veninde hedder det!) (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.