hvad skal lillesøster hedde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad skal lillesøster hedde?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.920 visninger
26 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

LotteN

Vi er jo så igang med navnejagten til lillesøster. og tænkte det kunne være sjovt at høre hvad i tænker om de navne vi har overvejede - hvad hælder i mest til

Storesøster hedder Lærke, hvis det har noget at sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

snefnug

jeg kan bedst lide Clara

Anmeld

9. januar 2012

Diana...

LotteN skriver:

Vi er jo så igang med navnejagten til lillesøster. og tænkte det kunne være sjovt at høre hvad i tænker om de navne vi har overvejede - hvad hælder i mest til

Storesøster hedder Lærke, hvis det har noget at sige

Hun skal da selvfølgelig hedde "Diana Clara" SMUKT  

Anmeld

9. januar 2012

FrkT

Jeg har stemt Clara, da det er det eneste af de tre navne jeg kan lide. Til gengæld synes jeg så også det er et fantastisk navn! Dog ville jeg i jeres tilfælde stave det med k, altså Klara, da I i forvejen har en Lærke... og synes ikke om at folk af samme søskendeflok har forskellige bogstaver til samme lyd, i dette tilfælde k-lyden....

Anmeld

9. januar 2012

IngenKoPåIsen

Jeg har stemt Clara, da jeg synes det er det bedste sammen med Lærke- men jeg synes også at Lucca er rigtig godt dertil 

Anmeld

9. januar 2012

Timse

Jeg er til både clara og merle, men stemte dog clara da det må være det jeg bedst kan lide

Anmeld

9. januar 2012

LotteN

Diana... skriver:

Hun skal da selvfølgelig hedde "Diana Clara" SMUKT  

Hehe, der må jeg jo nok skuffe dig Diana, det bliver det ikke... det ved jeg gemalen ikke går med til

Anmeld

9. januar 2012

lycly

Helt klart Clara Kan slet ikke lide de andre, ved godt de er meeget populære i øjeblikket, men det er ikke lige mig

Anmeld

9. januar 2012

LotteN

FrkT skriver:

Jeg har stemt Clara, da det er det eneste af de tre navne jeg kan lide. Til gengæld synes jeg så også det er et fantastisk navn! Dog ville jeg i jeres tilfælde stave det med k, altså Klara, da I i forvejen har en Lærke... og synes ikke om at folk af samme søskendeflok har forskellige bogstaver til samme lyd, i dette tilfælde k-lyden....

hehe det har jeg slet ikke tænkt i - sjovt så forskelligt man tænker

Anmeld

9. januar 2012

De3Guldklumper

Lærke & Merle - har jeg stemt.

De er begge lidt bløde navne at udtale medmindre man ligger vægt på 

K´et - og så synes jeg det ville lyde forkert hvis navnet sluttede på A i denne forbindelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.