Weeee nu kan jeg se lyset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej med jer

Skriver lige anonymt, da vi stadig holder pb hemmeligt i det lille hus Meeeen jeg tager den sidste p-pille på torsdag og hvor glæder jeg mig dog helt sindssygt! 

Er der andre som planlægger pb for tiden? Håber på en masse positive test på baby.dk i den næste tid 

(kan desværre ikke tillade andre at skive anonymt, da jeg ikke er PLUSmedlem Håber på svar alligevel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

B&J

STORT TILLYKKE MED I SKAL STARTE MED PROJEKT BABY...

det er sååå spænde håber de gyldende røde streger snart kommer til jer

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

STORT TILLYKKE MED I SKAL STARTE MED PROJEKT BABY...

det er sååå spænde håber de gyldende røde streger snart kommer til jer

Mange tak!
Glæder mig til jeg forhåbentlig snart kan bringe jer en god nyhed (for os selvfølgelig )

Anmeld

9. januar 2012

B&J

Anonym skriver:

Mange tak!
Glæder mig til jeg forhåbentlig snart kan bringe jer en god nyhed (for os selvfølgelig )

jaaaaaaa

Anmeld

9. januar 2012

Frk.S

Hvor dejligt.
Åh, jeg husker det som var det i går da jeg endelig skulle smide p-pillerne, og oprettede en lignende tråd (og endnu tydeligere da jeg 4 mdr. senere stod med de fantastiske 2 røde streger). Og nu er min lille pige allerede 4 mdr.

Held og lykke med det, håber der er "bid" snart.

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Hvor dejligt.
Åh, jeg husker det som var det i går da jeg endelig skulle smide p-pillerne, og oprettede en lignende tråd (og endnu tydeligere da jeg 4 mdr. senere stod med de fantastiske 2 røde streger). Og nu er min lille pige allerede 4 mdr.

Held og lykke med det, håber der er "bid" snart.

Tak for dit svar.
Årh jeg fik helt kuldegysninger da jeg læste din besked Håber det kommer til at gå lige så hurtigt som jeg gjorde for jer. 

Anmeld

11. januar 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hej med jer

Skriver lige anonymt, da vi stadig holder pb hemmeligt i det lille hus Meeeen jeg tager den sidste p-pille på torsdag og hvor glæder jeg mig dog helt sindssygt! 

Er der andre som planlægger pb for tiden? Håber på en masse positive test på baby.dk i den næste tid 

(kan desværre ikke tillade andre at skive anonymt, da jeg ikke er PLUSmedlem Håber på svar alligevel)

min kæreste og jeg går igang med pb imorgen når vi igen må have ubeskyttet sex(Efter MA) - det bare så spændende

Anmeld

11. januar 2012

Anonym trådstarter

k skriver:

min kæreste og jeg går igang med pb imorgen når vi igen må have ubeskyttet sex(Efter MA) - det bare så spændende

Hvor er det spændende og dejligt for jer!  

Håber at i snart står med en positiv test og det hele går som det skal 

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.