forresten de dersens bækkenbunds øvelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

Plysbjørnen

er der ikke lige en der kan forklare mig hvordan jeg gør...

For ja sagen er den jeg er voldsomt forkølet (noget lungeinfektion), og ja når jeg hoster, så strinter jeg i bukserne... meget træls så please... vær sød at forklare mig det så jeg fatter det...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

bette

hvis du ikke kan få fat i de rigtige muskler når du kniber.. kan du evt når du skal tisse starte med at tisse og så forsøge at kappe strålen.. det er de muskler man bruger..

ellers kan du mærke om du gør det rigtigt hvis du mærker nede omkring anus når du kniber.. for når man kniber skal både skeden og anus trække sig sammen.. men du skal ikke spænde i ballerne..
du kan også mærke om du gør det rigtigt hvis du mærker ved siden af dit hofteben.. altså ved dine nederste mavemuskler hvis musklerne dernede trækker sig sammen gør du det rigtigt

bækkenbunds øvelser som du nævner er lidt noget andet.. her ligger du dig på ryggen med benene bøjet altså så fødderne er foran din numse på gulvet.
(gav det mening) og så løfter du bagdelen op og strammer ballerne så du kommer så langt op som muligt gerne med et let svej i ryggen.. og husk at spænde i maven gennem hele øvelsen

Anmeld

6. marts 2009

Plysbjørnen

jo det lød faktisk forståeligt nok, så må vi bare se om jeg så også kan finde ud af det...

Anmeld

6. marts 2009

Anja

Uha, I får lige sparket til mig og min dårlige samvittighed !

Jeg kniber nuuuuuu !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.