hvorfor tager det så lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej dejlige damer osv.

nu er jeg godt nok træt af at vente på resultater. min kæreste og jeg har siden april 2011 forsøgt at lave en lille baby men men men.. er stadig ikke lykkedes.

Jeg havde det første halve år regelmæssig menstruation, hvilket man jo må tage som at kroppen fungerer som den skal. Da jeg så i nåede til november og ikke fik min menstruation, var jeg helt opsat på,m at nu var det nu. Ventede nogle uger, og tog så en test hjemme. NEGATIV. jeg tog til lægen for at være sikker på resultatet. NEGATIV! Og jeg har ikke haft min menstruation siden ..

Jeg er desværre ryger, men ville stoppe ligeså snart jeg blev gravid, men nu er jeg bange for at det kan have en indvirkning på problemet, og er gået i krig med et ryge stop.

Jeg synes selv jeg lever forholdsvist sundt. Men grundet en nogle gange travl hverdag, glipper nogle måltider desværre og bliver skiftet ud med et stykke frugt. kan det være et problem?

Jeg er simpelthen så frustreret.

Er der nogle der har et lignende problem, eller har haft, der har nogle gode råd?

M.v.h. den meget frustrede og MEGET skrukke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hej dejlige damer osv.

nu er jeg godt nok træt af at vente på resultater. min kæreste og jeg har siden april 2011 forsøgt at lave en lille baby men men men.. er stadig ikke lykkedes.

Jeg havde det første halve år regelmæssig menstruation, hvilket man jo må tage som at kroppen fungerer som den skal. Da jeg så i nåede til november og ikke fik min menstruation, var jeg helt opsat på,m at nu var det nu. Ventede nogle uger, og tog så en test hjemme. NEGATIV. jeg tog til lægen for at være sikker på resultatet. NEGATIV! Og jeg har ikke haft min menstruation siden ..

Jeg er desværre ryger, men ville stoppe ligeså snart jeg blev gravid, men nu er jeg bange for at det kan have en indvirkning på problemet, og er gået i krig med et ryge stop.

Jeg synes selv jeg lever forholdsvist sundt. Men grundet en nogle gange travl hverdag, glipper nogle måltider desværre og bliver skiftet ud med et stykke frugt. kan det være et problem?

Jeg er simpelthen så frustreret.

Er der nogle der har et lignende problem, eller har haft, der har nogle gode råd?

M.v.h. den meget frustrede og MEGET skrukke

jeg kan forstå i har prøvet i omkring 9 måneder nu. Det lyder underligt du er gået så meget over tid med din mens. Er du meget stresset? er du overvægtig? Er du blevet tjekket for Pco? hvad med din kærestes sædkvalitet? 

Min kæreste og jeg kæmper også en kamp uden lige, vi har prøvet 5 år,  Jeg har været gravid 4 gange, og mistet 4 gange. Og der er gået imellem 1 og 2 år imellem graviditeterne. 

Jeg er selv ryger og må ærligt indrømme min gynækolog har bedt mig stoppe med at ryge og tabe mig. Jeg prøvede begge ting på en gang, og det gik rent ahelvede til. De andre gange jeg er blevet gravid har jeg røget, men er så stoppet lige så snart jeg har set de 2 streger. 

Jeg synes da du skal begynde at overveje at snakke med din læge omkring feritilitet, man plejer at sige de vil begynde at kigge på problemet efter 1 år...

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Det er netop også det jeg synes er så mærkeligt, når der ikke er noget at se på teste osv. Ved ikke om jeg vil kvalifisere mig selv som stresset, men nogle dage er der dog ret meget at se til. Overvægtig er jeg heller ikke, men har været MEGET overvægtig, kan der være noget der?

Jeg er desværre ikke blevet tjekket ved lægen, endnu, da jeg ikke er særlig glad for min læge, men er ved at nå det punkt hvor jeg bare må bide det i mig, og komme afsted.

Jeg håber det bedste for dig og din kæreste. Og håber ikke i skal forsøge i ligeså mange år mere. jeg sender mine tanker til jer, og håber i snart får held ved det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.