Jeanette skriver:
Jeg kom lige i tanke om, at johannesbrødkernemel godt kan give tynd mave..bare så du lige er advaret
. Malthe gylper også en lille smule og også nogle gange 2 timer efter, men det er ikke som Iza, der nærmest spulede i store mængder over alt døgnets 24 timer. Hun havde en umoden lukkemuskel ved mavesækken længe længe.
Hvis jeg giver Malthe over 110 ml, så gylper han en del, så derfor spiser han stadig hver 2-3 time døgnet igennem, selvom han er 3 måneder - hans mave er bare lille, tror jeg....kunne det mon være sådan i dit tilfælde måske?
Jo men hvis det bare var en lille smule... men det er store plamager, han gylper, vi bruger gerne 2-3 stofbleer (nogen gange flere) om dagen fordi de bliver våde og snaskede...
Godt nok har jeg mange stofbleer ca 30 stk, men i det jeg ikke har nogen tørretumbler, ja så kniber det ind i mellem at følge med til at vaske...
Men jeg har i hvert fald fået apoteket til at bestille det hjem, for den snotby her er så lille at hverken matas eller apoteket havde det hjemme... Matas vidste godt hvad det var for noget, det gjorde apoteket sgu ikke... Ekspedienten så fuldstændig forkert ud i hovedet...
Men i hvert fald tak for advarslen...
Betina
Anmeld