blødninger & ÆL

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

249 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger. Mig & min Mand har været enige om inden fødslen at få nr 2 ligeså snart 8 ugers undersøgelsen var overstået..

det der nu næsten 6 måneder siden jeg lå på bordet og fik foretaget et kejsersnit... Jeg har blødt siden vores lille engel kom til og vores tålmodighed er ved at skride.. Det er kun småligt pletblødninger og kun knap en uges frihed hvor jeg ikke pletbløder, og så starter det hele forfra IGEN!! jeg har dog været til undersøgelser og scanninger i forbindelse med det, og der var ingenting galt... Men piger! trods en hormon forstyrrelse i kroppen - kan jeg så alligevel godt gå hen og blive gravid ? jeg har ikke brug for ÆL test da det egentlig bare skal komme af sig selv... Men er chancen ligeså stor for graviditet om man pletbløder med hormon forstyrrelser eller ej?

vh den skrukke & mor til en dejlig prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Nej det er det desværre ikke.

Når du pletbløder hele tiden,er det fordi der er en homonæl forstyrrelse,og den skal rette,og den kan den kun blive ved hormon behandling.

Jeg har selv været igennem et KS for 17 måneder siden,og mine hormoner faldt heller ikke på plads af sig selv,så vi køre nu i fertilitetsbehandling på 9.måned.

Min system er så tilbage til normalt nu,efter en tidlig abort i sidste måned,men vi har nu valgt at fortsætte i behandling.

Jeg ville gå til lægen og få en henvisning til en fertilitetsklinik ( almindelige gynækologer er ikke gode nok til fertilitetsbehandling),så i kan få styr på dine hormoner igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.