"Føder du ikke snart"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

-Sigrid-

Malene76 skriver:

Håber da vi er heldige og føde før den 19. januar.. Men vi må vist bare væbne os emd tålmodighed. Tror ikke på de der "ting" der skulle fremskynde fødslen. Jeg tror baby udsteder et hormon der sætter fødslen i gang når baby og kroppen er klar til det.  Ser frem til at læse en fødselsopdatering fra dig.

KH Malene

Jeg tror heller ikke rigtigt på det, men tror måske vi sexer lidt mere efter jeg fik af vide at en af de stikpiller man får til igangsættelse svare til 6xmand

I lige måde, og gerne inden den 19. !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Malene76

-Sigrid- skriver:

Jeg tror heller ikke rigtigt på det, men tror måske vi sexer lidt mere efter jeg fik af vide at en af de stikpiller man får til igangsættelse svare til 6xmand

I lige måde, og gerne inden den 19. !

Held og lykke med projektet.  

KH Malene

Anmeld

10. januar 2012

CmarianN

-Sigrid- skriver:

Argh! Er jeg den eneste som får mange af dem dagligt? Idag har jeg fået 3 siden jeg stod op - for 2 timer siden!! 

Det vælter ind hele dagen med dem, det er som om at folk tror jeg glemmer at skrive til dem hvis jeg føder eller noget. Eller at det går hurtigere hvis de nu spørg om jeg har født? Det er næsten for dårligt at jeg ikke har født endnu ... Og der er stadig næsten en uge til termin??

Undskyld brokken - men hvordan går det med jer, hvad gør I ved de spørgsmål? 

Jo det kender jeg godt 

Folk starter som regel sætningen med "GUD HVOR ER DU STOOOOR" og så ruller møllen bare...

Jo, tak, jo tak for "komplimenterne"!!!!

Faktisk vil jeg sige, at det der går mig ALLER mest på og som jeg er begyndt at have svært ved, at lukke ude, er alle folks KRAV om hvornår jeg skal eller ikke skal føde, fordi de skal på ski-ferie eller andet.

Så må I fanme blive hjemme (jeg er IKKE til at indgå den form for kompromis med)! 

Anmeld

10. januar 2012

-Sigrid-

Malene76 skriver:

Held og lykke med projektet.  

KH Malene

Tror jeg har brug for mere end held, det virker i hvert fald ikke endnu - giver kun mange plukveer og en glad mand

Anmeld

10. januar 2012

-Sigrid-

CmarianN skriver:

Jo det kender jeg godt 

Folk starter som regel sætningen med "GUD HVOR ER DU STOOOOR" og så ruller møllen bare...

Jo, tak, jo tak for "komplimenterne"!!!!

Faktisk vil jeg sige, at det der går mig ALLER mest på og som jeg er begyndt at have svært ved, at lukke ude, er alle folks KRAV om hvornår jeg skal eller ikke skal føde, fordi de skal på ski-ferie eller andet.

Så må I fanme blive hjemme (jeg er IKKE til at indgå den form for kompromis med)! 

Haha ja, vi er åbenbart alle sammen til rekort-bøgerne - var så heldig idag at der var en som gættede på at jeg havde 1-2 måneder tilbage, hvortil jeg så måtte svare "nej, 5 dage"

Uh ja, de der krav :O

"Nej, jeg lader da bare være med at presse fordi du gerne vil have kaffe ved mig onsdag formiddag, svigermor, fordi din hund skal klippes"

Du må gerne føde for min skyld, men jeg vil gerne føde først, syntes ligesom at der ikke bliver holdt kø-kultur her for tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.