Malene76 skriver:
Jep det gør jeg... Jeg har i dag været inde i byen og købe fødseelsdagsgave til min veninde som jeg får besøg af i morgen. Onsdag kommer der en anden veninde, ¨så jeg synes egentlig jeg har fyldt mine dage rimeligt godt op. Jeg har også dage hvor jeg laver absolut intet og bare flader den på sofaen. Men jeg kan godt mærke at han trykker mig mere og mere og det bliver mere og mere ubehageligt at have tøj på der ikke er super løst. Smed jeansene og trak i natbusker straks jeg kom hjem fra byen af i dag.
Jeg sover hamrende dårligt og tisser en million gange om natten. Men det hører vist med.
Hvordan står det til hos dig? Og hvornår er det lige du har termin?
KH Malene
Godt at høre at du stadig laver noget, ellers bliver man vist drevet til vanvid 
Uh ja, især det med nætterne kender jeg godt. Min libero bog siger at det er så man er i "træning" til når guldklumpen kommer. Jeg har købt en varmepude i harald nyborg, så nu lever min ryg igen, absolut bedste investering i laaang tid 
Og tøj er bare ikke skabt til gravide, jeg render også rundt med bar røv rigtig lang tid dagligt, for kan ikke rigtig passe mit nattøj - men nu har Peder givet mig en morgenkåbe - også genialt 
Jeg har termin d. 15.
- dage endnu, og min prop gik lige før! 

Anmeld