Æl mår man ER gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa  

Jeg så i en anden tråd herinde, for længe siden. Noget med at man kan 'se' på en æl test om man er gravid? Det giver ikke rigtig mening for mig, så er der nogle der kan forklare mig det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa  

Jeg så i en anden tråd herinde, for længe siden. Noget med at man kan 'se' på en æl test om man er gravid? Det giver ikke rigtig mening for mig, så er der nogle der kan forklare mig det?

Slet ingen der kan hjælpe mig?

Anmeld

9. januar 2012

Mariajny

Anonym skriver:

Hejsa  

jeg ved faktisk ikke hvorfor det også kan ses på en ÆL test. men jeg læste det også her på baby.

Har du prøvet og google det ??

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Mariajny skriver:

jeg ved faktisk ikke hvorfor det også kan ses på en ÆL test. men jeg læste det også her på baby.

Har du prøvet og google det ??

Tak for dit svar 

Nej, jeg har ikke prøvet at google det, for umiddelbart ved jeg ikke hvad jeg skal skrive i google-feltet ? 

Anmeld

9. januar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

HCG og LH ligner hinanden rigtigt meget.

LH "finder" begge hormoner, fordi de er ens i sammensætning, den er altså positiv for både LH og HCG.

HCG-testen er mere specifik og "finder" kun overbygningen på hormonerne, den kan altså ikke nøjes med grundstammen.

Håber, at det var forståeligt, det kan godt være lidt kompliceret at forklare.

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

HCG og LH ligner hinanden rigtigt meget.

LH "finder" begge hormoner, fordi de er ens i sammensætning, den er altså positiv for både LH og HCG.

HCG-testen er mere specifik og "finder" kun overbygningen på hormonerne, den kan altså ikke nøjes med grundstammen.

Håber, at det var forståeligt, det kan godt være lidt kompliceret at forklare.

Mange tak Det hjalp meget på forståelsen. 

Min æl test viser igen idag positiv, og det er altså 7. dag den gør det. Hvilken sansynlighed er så størt Graviditet eller Æl?

Anmeld

9. januar 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Mange tak Det hjalp meget på forståelsen. 

Min æl test viser igen idag positiv, og det er altså 7. dag den gør det. Hvilken sansynlighed er så størt Graviditet eller Æl?

Jeg er jo nødt til at spørge:

Du er helt med på, at begge streger skal være lige tydelige, eller teststregen skal være kraftigst, før den er positiv?

Hvor langt er du i cyklus nu?

Anmeld

9. januar 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Jeg er jo nødt til at spørge:

Du er helt med på, at begge streger skal være lige tydelige, eller teststregen skal være kraftigst, før den er positiv?

Hvor langt er du i cyklus nu?

Jep det er jeg helt med på

jeg er på dag 23

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.