Så skal jeg ryddes ud- gør et kup str. 56-62

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. januar 2012

Kærligt par

LOUISEHOBRO skriver:

Jeg skal lige undersøge porto, så kan jeg give dig en endelig pris. Vender tilbage imorgen.

Ang. porto, tænkte jeg om ikke vi skulle spare den væk, idet min mand arbejder i Hobro, så kunne han evt. hente det?

Maiken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Kærligt par

LOUISEHOBRO skriver:

Jeg skal lige undersøge porto, så kan jeg give dig en endelig pris. Vender tilbage imorgen.

Ang. porto, tænkte jeg om ikke vi skulle spare den væk, idet min mand arbejder i Hobro, så kunne han evt. hente det?

Maiken

Anmeld

18. januar 2012

CamillaKa

B post er fint nok. Hvordan og hvorledes, skal jeg overføre penge? har aldrig handlet herinde før!

Anmeld

18. januar 2012

morpåthurø

CamillaKa skriver:

B post er fint nok. Hvordan og hvorledes, skal jeg overføre penge? har aldrig handlet herinde før!

Hej Camilla.

Hvis du sender mig en sms på 53357595 så kan jeg sende dig mine kontooplysninger og så kan du overføre pengene og når jeg så har dem kan jeg sende dig tøjet. Det blir 85 kr + 15 kr dvs 100 kr.

Du skal også lige skrive mig din adresse

Louise

Anmeld

18. januar 2012

LotteN

Hej Louise.

Sikke en masse fint tøj. Hvor meget af det er solgt - kan jeg måske få dig til at opdatere ude på første side - så er det lidt nemmere at overskue

Anmeld

18. januar 2012

morpåthurø

LotteN skriver:

Hej Louise.

Sikke en masse fint tøj. Hvor meget af det er solgt - kan jeg måske få dig til at opdatere ude på første side - så er det lidt nemmere at overskue

Tak

Jeg forventer at fleecedragt og stofbleer på billede 2 er solgt. Hele billede 3 forventer jeg også er solgt.

På billede 4 er der kun det ene sæt tilbage med dyrene på (lyserøde bukser og hvid bluse).

Jeg skal nok lige opdatere på forreste side så snart jeg ved det er solgt med sikkerhed.

Måske noget på billede 1 kunne friste ?

/Louise

Anmeld

18. januar 2012

morpåthurø

Kærligt par skriver:

Maiken

Hej Maiken. Det lyder da som en rigtig god ide med afhentning i stedet.Jeg bor midt i hobro. Hvornår kan det passe din mand at hente tøjet?

/Louise

Anmeld

19. januar 2012

Trolde_mor

Lækkert pigetøj til den lille pige.

Der er både helt nyt med mærker på samt brugt.

Jeg har bl.a en pose med 17 dele pigetøj i str. 62. Der er bodyer, natdragter,bluser og bukser i bl.a. lyserød og lilla. Bl.a. Nameit og H&M. Alle 17 dele for 50 kr. (Der er intet billede af disse ting).

På billede 1:

3 lyserøde langærmede bluser str 56. 1 er Name It.  25 kr 

1 helt nyt bluse fra Me Too str. 56 45 kr (nypris 130,-)

2 par mørkelilla bukser fra Name It str. 56. Det ene par er overalls. Helt nye og stadig med mærker. 25 kr pr par.

På billede 2:

2 stk ulden body. Str 60 og 70 cm. helt nye med mærker på. 20 kr pr. stk

5 helt nye stofbleer fra Name It. lyserød, lilla og mønstrede. 5 stk for 30 kr

Fleecedragt fra Friends str. 62. Aldrig brugt, stadig med mærke på. 30 kr.

På billede 3:

Røde stribede bukser med rød bluse fra Name It str. 62, stadig med mærker på. 50 kr

Heldragt fra Hollys baby. Lilla kløver på. Aldrig brugt, dog vasket i Neutral. str. 3 mdr. 50 kr.

Blomstrede bukser fra Lego og Lilla bluse fra Mexx. str. 62. Helt nyt og stadig med mærker på. 70 kr.

På billede 4:

Lilla sæt fra Name It str. 56 godt men brugt) 25 kr

Blomstret sæt fra Villa Happ str. 3 mdr. Helt nyt dog vasket. 30 kr

Lyserøde bukser og hvid bluse med dyr på str. 56 fra Name It. brugt. 25 kr

Bukser og lyserød langærmet body med prikker str. 56 fra Friends. Helt nyt. 30 kr

Vi deler porto hvis du køber mere end 3 dele/sæt og jeg betaler portoen hvis du køber mere end 6 dele. (gælder dog ikke stofbleer eller de 17 dele brugt).

Kunne godt være interesseret i den pose tøj med 17 dele 

Er det muligt at se posens indhold?

Anmeld

20. januar 2012

Kærligt par

4Hej Louise. Vil du ikke lige skrive eller ringe på min mobil. 22 57 39 34

Jeg er selv i Hobro et par timer om en halv times tid, og mit net er dumt og driller mig, så jeg kan ikke være sikker på jeg kan komme online. ¨

Venlig hilsen

Maiken

Anmeld

20. januar 2012

morpåthurø

Hermed et billede af de 17 dele. Der er bl.a. H&M, Me Too, Friends og Name It tøj i mellem.

Der 4 par bukser, 1 lilla fløjelskjole, 3 l/æ body, 3 k/æ body, 3 natdragter, 2 l/æ bluser, 1 sparkedragt.

Alt er str 62.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.