Enighed om PB baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. januar 2012

Anonym trådstarter

Så kom dagen hvor min menstruation efter min sidste fødsel kom igen.. Og det er med noget blandet følelser.. Har været fri for den i knap halvandet år,.,. jubiii ....  Har været rart at slippe for smerterne i forbindelse med menstruation... MEN... Så kom vi jo til snakken som vi har haft mange gange før.. PB hvornår?? Vi er begge enige om at vi ønsker en til og det helst skal være inden vores datter på nu knap 9 mdr er meget mere end 2½ år... (hun var forresten en ups'er, dog den bedste af slagsen og ingen af os har på noget tidspunkt været i tvivl om at hun skulle beholdes)

Jeg har tidligere haft bekymringer omkring om kæresten var klar til dette igen, da to børn jo er en meget større håndfuld end 1.. Men man har jo derimod også meget mere styr på tingene ved det 2. barn.. Trods mine bekymringer blev vi efter kort tids snakken frem og tilbage enige om at vi var klar til en til nu.. Og hvor er det bare dem vildeste rus.. Tænk at være fuldstændig enige om at dette her er noget vi begge virkelig vil.. og ikke kun mig Så nu starter turen mod PB baby.. En fantastisk lillebror eller søster til vores pige som uden tvivl bliver verdens bedste storesøster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.