Jordmor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2009

louisepigen23

Jeg ville også vælge en anden om det så var i en anden by... det har du nemlig ret til at afbryde forbindelsen hvis ikke kemien er god....

Jeg er selv rigtig glad for min jordemoder og der er en rigtig god kemi... men det ville da være irriterende at få en som din...

Håber du finder ud af det, for du skal nyde din graviditet og det bliver ikke det samme hvis man har sådan en jordemoder, for du skal alligevel have en del samtaler med hende i løbet af graviditeten...

Knus
Louise 33 + 6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

banaman89 skriver:

Jeg var ved jordmor for første gang idag (venter vores først barn) og hende her jordmoren startede faktisk med at sige at hun hader børn og hendes job men hun beholder det fordi der er krise og hun ikke kan få et andet job og hun er den eneste jeg kan få i denne by hvor jeg bor i, sagde hun .. og jeg har det bare så dårligt med at have hende for føler mig meget mere usikker nu ..

hvor er det frygteligt, jeg havde ikke fundet mig i det... jeg havde klaget og jeg var blevet ved ind til jeg fik en anden... det kan da ikke være rigtigt du skal gå til en jodemoder og blive usikker... der skal du netop føle dig tryk og ku få svar på dine spørgsmål..held og lykke med det...

Anmeld

6. marts 2009

Mumto3

For nu at svare på dit spørgsmål: Nej, du skal ikke have en jordemoder!

Det er til tilbud fra det offentlige og det er helt op til dig om du vil tage imod det tilbud eller ej.

Men som førstegangsgravid, synes jeg bestemt at du skal tage i mod det tilbud. (eller faktisk mener jeg alle gravide burde tage imod) Med din beskrivelse af den jordemoder, så ville jeg klart vælge at tage til en anden by. Du har KRAV på en anden jordemoder!, så det skal du bare melde dit fødested, at du vil have en anden konsultationsjordemoder, og du kan også vælge at få skrevet ind i din journalt at du under ingen omstændiger vil føde med den jordemoder du var hos første gang. Så finder de en anden jordmoder til dig. (Hvis du skulle være så uhelidig at ramme ind i hendes vagt).

Du kan også vælge at gå til lægen og blive chekket, men lægen har jo ikke graviditeter som speciale som jordemødre, og derfor er det bedst med en jordemoder.

Held og lykke med at finde en ny og meget bedre jordmoder!!!

Anmeld

6. marts 2009

Cris

Mumto3 skriver:

For nu at svare på dit spørgsmål: Nej, du skal ikke have en jordemoder!

Det er til tilbud fra det offentlige og det er helt op til dig om du vil tage imod det tilbud eller ej.

Men som førstegangsgravid, synes jeg bestemt at du skal tage i mod det tilbud. (eller faktisk mener jeg alle gravide burde tage imod) Med din beskrivelse af den jordemoder, så ville jeg klart vælge at tage til en anden by. Du har KRAV på en anden jordemoder!, så det skal du bare melde dit fødested, at du vil have en anden konsultationsjordemoder, og du kan også vælge at få skrevet ind i din journalt at du under ingen omstændiger vil føde med den jordemoder du var hos første gang. Så finder de en anden jordmoder til dig. (Hvis du skulle være så uhelidig at ramme ind i hendes vagt).

Du kan også vælge at gå til lægen og blive chekket, men lægen har jo ikke graviditeter som speciale som jordemødre, og derfor er det bedst med en jordemoder.

Held og lykke med at finde en ny og meget bedre jordmoder!!!

Jeg mener det samme!!!

Og mens du finder en løsning, så ville jeg tage til en anden by. Det er ikke hver dag man skal til jordemoder. Jeg kan ikke længere huske, men jeg tror at det er kun efter uge 36 man skal være der hver uge. Nu ville jeg helt sikkert tage bilen eller toget og nyde besøget hos jordemoderen, spørge alt hvad jeg har lyst til og være klart til fødsel. Jeg håber, at du kan finde en anden snart!

Anmeld

6. marts 2009

louisepigen23

Cris skriver:

Jeg mener det samme!!!

Og mens du finder en løsning, så ville jeg tage til en anden by. Det er ikke hver dag man skal til jordemoder. Jeg kan ikke længere huske, men jeg tror at det er kun efter uge 36 man skal være der hver uge. Nu ville jeg helt sikkert tage bilen eller toget og nyde besøget hos jordemoderen, spørge alt hvad jeg har lyst til og være klart til fødsel. Jeg håber, at du kan finde en anden snart!

ja det er efter uge 36 man skal til jordmoder hver eller hveranden uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.