Jordmor ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

banaman89

Skal man have en jordmor ?

Hilsen Anna ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Rasmine

banaman89 skriver:

Skal man have en jordmor ?

Hilsen Anna ..

Hvorfor gør du sådan:
Synes du de er klamme?

Anmeld

6. marts 2009

Stumpen

Ja, for du skal gå til kontrol..

Anmeld

6. marts 2009

banaman89

Jeg var ved jordmor for første gang idag (venter vores først barn) og hende her jordmoren startede faktisk med at sige at hun hader børn og hendes job men hun beholder det fordi der er krise og hun ikke kan få et andet job og hun er den eneste jeg kan få i denne by hvor jeg bor i, sagde hun .. og jeg har det bare så dårligt med at have hende for føler mig meget mere usikker nu ..

Anmeld

6. marts 2009

Rasmine

banaman89 skriver:

Jeg var ved jordmor for første gang idag (venter vores først barn) og hende her jordmoren startede faktisk med at sige at hun hader børn og hendes job men hun beholder det fordi der er krise og hun ikke kan få et andet job og hun er den eneste jeg kan få i denne by hvor jeg bor i, sagde hun .. og jeg har det bare så dårligt med at have hende for føler mig meget mere usikker nu ..

Så få en anden.

Anmeld

6. marts 2009

Mathilde

Ja det skal man både for din skyld og for dit barns skyld. Ellers er det svært at holde øje med om alt går som det skal...
Jeg er utrolig glad for min jordemoder og vil ikke undvære hende Jeg har nemlig tit haft spørgsmål og så er det da fantastisk at høre sit barns hjerte slå og få bekræftet at alt er ok.

Mathilde 21+2

Anmeld

6. marts 2009

Mathilde

banaman89 skriver:

Øv en uheldig jordemoder at få... Er det ikke muligt at få en anden?
Jeg havde to jeg kunne vælge imellem afhængig af hvilken dag på ugen jeg ville afsted...

Anmeld

6. marts 2009

banaman89

Ja men jeg har bare fået af vide at jeg ikke kan få en anden , kun hvis jeg tager helt til en anden by , kan jeg være heldig

Havde bare glædet mig rigtig meget til at kunne spørge en jordmor som gerne skulle have hjulpet en men hun lyttede ikke engang til hva jeg sagde, det var som at snakke til en dør eller væg ..

Anmeld

6. marts 2009

Stumpen

Så ville jeg da tage til en anden by, hvis kemien ikke er der mellem jer..

Undre mig at hun har valgt det erhverv, hvis hun hader børn..
Anja 24+0

Anmeld

6. marts 2009

Janni Pedersen

hejsa

øv øv da for en jordemoder. Er det kun hende der siger at du kun kan få hende eller har læge/sygehus også sagt det?

Her hvor jeg bor er der i alt 3 jordemødre, jeg håber bestemt ikke at jeg skal have samme jordemoder næste gang jeg skal have en lille

håber at du finder en god løsning

God weekend

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.