Ringslynge i oliven grøn hør sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.519 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. marts 2009

Valmue

Jeg vil gerne sælge en lækker Mother Nature's baby slynge fremstillet i 100% oliven grøn hør, med bomuldspolstring og skulderpude, hvilket sikrer en optimal komfort for både bæren og babyen.

Ringene er special fremstillet til slynger og kan bære op til 60 kg.
Slyngen kan vaskes ved 40 grader. En speciel hør vaskepose medfølger.

Kan bruges fra nyfødt og giver en helt særlig tæthedsfornemmelse med barnet! Er også meget god til far da den er neutral i farven og hurtig at tage på.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

eliasogmor

Valmue skriver:

Jeg vil gerne sælge en lækker Mother Nature's baby slynge fremstillet i 100% oliven grøn hør, med bomuldspolstring og skulderpude, hvilket sikrer en optimal komfort for både bæren og babyen.

Ringene er special fremstillet til slynger og kan bære op til 60 kg.
Slyngen kan vaskes ved 40 grader. En speciel hør vaskepose medfølger.

Kan bruges fra nyfødt og giver en helt særlig tæthedsfornemmelse med barnet! Er også meget god til far da den er neutral i farven og hurtig at tage på.

hva skal du have for den....og er der brugsanvisning med til de større børn...

Anmeld

6. marts 2009

Valmue

Hej,

jeg kom nemlig også i tanker om at jeg har ikke skrevet prisen! :-))

den sælges til 350,- plus porto (koster 500-550,- fra ny)

og ja - der er en brugsanvisning med som viser tegninger og korte beskrivelser af de mest anvendelige stillinger inkl. hoftestilling

Anmeld

17. marts 2009

Valmue

Slyngen må ellers meget gerne afhentes i Århus området eller Silkeborg for at spare portoen.

Er også villige til at tage portoen, dvs. prisen er 350- inkl. porto (maksibrev)!

Slyngen er meget stor hjælp til både små og store børn. Super praktisk på korte turer fra parkering til huset, små indkøbsturer, biblioteket, når barnet gider ikke at side/ligge alene i ukendte omgivelser. Det er så fedt at have hænderne fri og samtidig have barnet så tæt på!

Anmeld

17. marts 2009

BinaMor

Valmue skriver:

Slyngen må ellers meget gerne afhentes i Århus området eller Silkeborg for at spare portoen.

Er også villige til at tage portoen, dvs. prisen er 350- inkl. porto (maksibrev)!

Slyngen er meget stor hjælp til både små og store børn. Super praktisk på korte turer fra parkering til huset, små indkøbsturer, biblioteket, når barnet gider ikke at side/ligge alene i ukendte omgivelser. Det er så fedt at have hænderne fri og samtidig have barnet så tæt på!

Jeg kan varmt anbefale brug af slynge!!! UUNDVÆRLIG når man først har prøvet det.

Anmeld

21. april 2009

Valmue

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.