årh gud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2012

Chalala85

Gud.. TILLYKKE !!! Vidste ikke du var preggy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

SussieThyssen

An&Jo skriver:

Kæresten mener der er 2!! :O

Christ, det kommer jeg aldrig til at klare hvis det passer.. :O

Hilsen hende der lige nu æder lakridser for sygt, og som kom til at skælde kæresten udover at han tog den sidste

MEN DET VAR ALTSÅ MINE!!

Nu er det jo ikke din kæreste, der kan afgøre om der er to i din mave, medmindre han er udstyret med en scanner, så hvad får ham til at formode det??

Anyway..jeg havde noget med softice med den mindste...man kan godt blive ret så kratten, hvis man har sådan et flip med et eller andet

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. januar 2012

SussieThyssen

PS husk nu...ikke for mange lakridser..de hæver blodtrykket

Anmeld

9. januar 2012

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Nu er det jo ikke din kæreste, der kan afgøre om der er to i din mave, medmindre han er udstyret med en scanner, så hvad får ham til at formode det??

Anyway..jeg havde noget med softice med den mindste...man kan godt blive ret så kratten, hvis man har sådan et flip med et eller andet

Kærligst
Sussie

min farmor er tvilling og min mormor mistede et sæt tvillinger engang, så chancen er der..

men derudover, så er det på grund af at jeg spiste MANGE lakridser igår
har total bumseudslæt over alt, og kaster op.. alle mine symptomer er ganget op med to i forhold til hvordan de var med den store..

det er derfor han tror det, og så maven bestemt heller ikke så flad mere som den var for en uge siden

Anmeld

9. januar 2012

An&Jo

Chalala85 skriver:

Gud.. TILLYKKE !!! Vidste ikke du var preggy

takker..

vi er heller ikke helt 100% sikker endnu, testen i lørdags var meget svag, men den ekstra streg var der, så skal tage en mere idag, skal bare lige ned i brugsen og hente den.. men den kan kun være blevet tydligere, for har det bestemt ikke godt

Anmeld

9. januar 2012

An&Jo

SussieThyssen skriver:

PS husk nu...ikke for mange lakridser..de hæver blodtrykket

eej ØV Sussie, nu ødelagde du lige min dag.. var ved at tænke på at købe flere idag..

Anmeld

9. januar 2012

SussieThyssen

An&Jo skriver:

min farmor er tvilling og min mormor mistede et sæt tvillinger engang, så chancen er der..

men derudover, så er det på grund af at jeg spiste MANGE lakridser igår
har total bumseudslæt over alt, og kaster op.. alle mine symptomer er ganget op med to i forhold til hvordan de var med den store..

det er derfor han tror det, og så maven bestemt heller ikke så flad mere som den var for en uge siden

Nu er det jo ret normalt, at graviditetssymptomerne fordobles med nr 2, selvom der kun er en..det er som om kroppen allerede er i træning, og derfor ruller sig ud med alle symptomerne hurtigt.
Og det er også normalt, at maven bliver hurtigt større med nr 2, såe..

Hvornår skal du scannes??

Anmeld

9. januar 2012

SussieThyssen

An&Jo skriver:

eej ØV Sussie, nu ødelagde du lige min dag.. var ved at tænke på at købe flere idag..

Så køb nogle lakridsrødder og gnav på i stedet, det er langt sundere

Anmeld

9. januar 2012

An&Jo

SussieThyssen skriver:

Nu er det jo ret normalt, at graviditetssymptomerne fordobles med nr 2, selvom der kun er en..det er som om kroppen allerede er i træning, og derfor ruller sig ud med alle symptomerne hurtigt.
Og det er også normalt, at maven bliver hurtigt større med nr 2, såe..

Hvornår skal du scannes??

jeg ved det ikke endnu, har end ikke kontaktet lægen endnu.. som skrevet ovenover skal vi dag finde ud af om den virkelig er der, men er faktisk ikke i tvivl..

men har kun kunnet lave en meget svag test, stregen var der, men den var svag, så skal teste igen idag..

skal bare lige ned og hente en test, for havde åbenbart ikke flere herhjemme..

Anmeld

9. januar 2012

morethanperfect

An&Jo skriver:

ja lige præcis, og mine forældre og deres søskende har ikke fået nogen tvillinger, så det skal lige passe at jeg får dem.. så er et halvt års barsel nok ikke nok..

Hahah nej det er det ikke .. Så skal man ha mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.