årh gud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.627 visninger
48 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

An&Jo

Kæresten mener der er 2!! :O

Christ, det kommer jeg aldrig til at klare hvis det passer.. :O

Hilsen hende der lige nu æder lakridser for sygt, og som kom til at skælde kæresten udover at han tog den sidste

MEN DET VAR ALTSÅ MINE!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Chraz

Jamen kæmpe tillykke Anika! Det er da dejligt at i skal have bebs. hehe kender den kun alt for godt. Jeg havde total gulerodsflip da jeg var gravid med Emma og INGEN skulle røre dem hvis de havde deres helbred kært 

Anmeld

8. januar 2012

An&Jo

Chraz skriver:

Jamen kæmpe tillykke Anika! Det er da dejligt at i skal have bebs. hehe kender den kun alt for godt. Jeg havde total gulerodsflip da jeg var gravid med Emma og INGEN skulle røre dem hvis de havde deres helbred kært 

Tak Christina..

Vi er stadig lidt usikre, for stregen var meget utydelig igår, men den var der (vi endte med at have 4 mennesker til at kigge på testen ) så vi tager lige en ny test imorgen igen..

men med alle de symptomer jeg har, så er jeg slet ikke i tvivl..

dog er det stadig tys tys på facebook, vil gerne gemme det lidt endnu..

Anmeld

8. januar 2012

Chraz

hehe så må du lægge billede ind så vi andre nysgerrige sjæle kan kigge med på sidelinjen  

Bare rolig jeg skal skam nok holde tæt Det er jeres nyhed og den skal i nyde

Anmeld

8. januar 2012

An&Jo

Chraz skriver:

hehe så må du lægge billede ind så vi andre nysgerrige sjæle kan kigge med på sidelinjen  

Bare rolig jeg skal skam nok holde tæt Det er jeres nyhed og den skal i nyde

der kommer billeder ind imorgen når testen er taget, hvis man da stadig kan være i tvivl..

og tak, vi vil helt sikkert gerne fortælle det selv, men først efter NF skanningen, vi vil gerne være sikker på at den bliver der, og så vil vi nyde den meget uplanlagte beds selv lidt endnu, eller ihvertfald næsten selv.. Heldigvis er der ikke ret mange af dem jeg kender der læser med herinde..

Anmeld

8. januar 2012

JeNoVa

An&Jo skriver:

Kæresten mener der er 2!! :O

Christ, det kommer jeg aldrig til at klare hvis det passer.. :O

Hilsen hende der lige nu æder lakridser for sygt, og som kom til at skælde kæresten udover at han tog den sidste

MEN DET VAR ALTSÅ MINE!!

Hvorfor mener han det?

Anmeld

8. januar 2012

An&Jo

JeNoVa skriver:

Hvorfor mener han det?

fordi jeg idag har spist ret mange lakridser.. og er gået fra at være flad, til at være en smule mere rund i løbet af den sidste uge, på maven altså..

og så har jeg bare mega bumseudslæt på hele kroppen, og han tror ikke på at det kun er en baby der kan udløse så mange ting.. kaster os op den her gang, det gjorde jeg ikke med den store..

Anmeld

8. januar 2012

Chraz

An&Jo skriver:

der kommer billeder ind imorgen når testen er taget, hvis man da stadig kan være i tvivl..

og tak, vi vil helt sikkert gerne fortælle det selv, men først efter NF skanningen, vi vil gerne være sikker på at den bliver der, og så vil vi nyde den meget uplanlagte beds selv lidt endnu, eller ihvertfald næsten selv.. Heldigvis er der ikke ret mange af dem jeg kender der læser med herinde..

Det kan jeg godt forstå. Det er så træls at folks forventninger bliver skruet i vejret hvis der nu skulle ske noget.

Hvordan går det ellers med dig? Synes det er evigheder siden vi har snakket sammen

Anmeld

8. januar 2012

An&Jo

Chraz skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det er så træls at folks forventninger bliver skruet i vejret hvis der nu skulle ske noget.

Hvordan går det ellers med dig? Synes det er evigheder siden vi har snakket sammen

ja præcis..

og kæresten er jo ret ny i det hele, så når jeg siger at det nok ikke er en god ide at sige det til hele familien endnu kan han ikke helt forstå det.. men sådan er de kære mænd jo..

jaa det er os evigheder siden vi har snakket sammen sidst, overvejede at høre om du var hjemme idag, da jeg har været en tur i fjerritslev nemlig, men vi kunne ikke have nået det alligevel.. :/
Det går faktisk meget godt, lige nu går jeg og venter på svar angående den eksamen jeg var til i torsdags, men der går nok halvanden uges tid endnu inden der kommer et svar..
men ellers går det rigtig godt..

hvad med ved jer??

Anmeld

8. januar 2012

JeNoVa

An&Jo skriver:

fordi jeg idag har spist ret mange lakridser.. og er gået fra at være flad, til at være en smule mere rund i løbet af den sidste uge, på maven altså..

og så har jeg bare mega bumseudslæt på hele kroppen, og han tror ikke på at det kun er en baby der kan udløse så mange ting.. kaster os op den her gang, det gjorde jeg ikke med den store..

Chancen er der ihvertfald. Held og lykke hvadend det bliver!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.